اسلاید شواقتصادیستون اصلی

۱۲ هزار شغل در سپاد خراسان ایجاد شده است

کد خبر : 3407

مدیرعامل منطقه گردشگری سپاد خراسان گفت: در منطقه گردشگری سپاد خراسان در حدود ۱۲ هزار شغل ایجاد شده است.

عباسعلی منزل آبادی در نشست خبری هیئت مدیره منطقه تجاری و گردشگری سپاد خراسان که در اتاق جلسات این شرکت برگزار شد اظهار داشت: منطقه سپاد از سال ۱۳۶۶ فعالیت خود را آغاز کرده و ساز و کاری برای پیشگیری از حاشیه نشینی در توسعه این منطقه در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: اراضی زیر پوشش این منطقه حدود ۲۰۰ هکتار هستند که در آن ۶۳۰ هزار متر مربع آن ساخته شده و در آن کاربری‌های مختلفی وجود دارند و از این میزان حدود ۷۰ درصد توسط خود شرکت و مابقی توسط شرکت‌های دیگر ساخته شده‌اند.

مدیرعامل منطقه گردشگری سپاد خراسان با اشاره به اهمیت موضوع ایجاد اشتغال در شرکت سپاد، خاطرنشان کرد: در این منطقه حدود ۱۲ هزار شغل به صورت مستقیم ایجاد شده و ادامه فعالیت آن سبب ایجاد درآمدهای پایدار برای برخی از نهادهای حاکمیتی می‌شود.

منزل آبادی با بیان اینکه در طراحی و ساخت مجموعه گردشگری و تجاری سپاد تنوع خدمات تفریحی در نظر گرفته شده، تصریح کرد: مجموعه‌های بازی و سرگرمی، رستوران و تفریحی و دیگر مواردی از این دست در ساخت این مجموعه گنجانده شده‌اند.

وی افزود: در پروژه‌های در دست ساخت در این منطقه نیز کاربری‌های گردشگری و تفریحی و توریستی در نظر گرفته شده و برای آنها مساحت‌های قابل توجهی اختصاص داده شده است.

۵۰۰ هزار متر مربع در حال احداث

مهدی درهمی عضو هیئت مدیره منطقه گردشگری و تجاری سپاد خراسان نیز در ادامه این جلسه با تأکید بر اینکه این منطقه ۱۰۰ درصد به صورت خصوصی کار می‌کند، اظهار داشت: این منطقه ۶۰۰ هزار متر مربع بنای ساخته شده داشته و ۵۰۰ هزار متر مربع نیز بنای در حال ساخت دارد.

وی افزود: این طرح در اهداف خود احداث ۳ میلیون متر مربع بنا را در دستور کار داشته و ظرفیت‌های بسیار خوبی که به لحاظ مسیر و دسترسی دارد سبب می‌شود که بازارهای آن حتی برای زائران غیرایرانی نیز شناخته شده باشند.

عضو هیئت مدیره منطقه گردشگری و تجاری سپاد خراسان خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت که این مجموعه به دنبال ارائه یک سود منطقی و ملایم با اطمینان در سرمایه گذاری به مخاطبان خود بوده و لذا افرادی که به دنبال سودی بالا در مدت زمانی کوتاه هستند به دنبال سرمایه گذاری در این شرکت نیستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن