اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

آمادگی کامل شهرداری مشهد برای برگزاری اجلاس جوانان و شهرداران کشورهای اسلامی

کد خبر : 3312

رییس اداره روابط خارجی شهرداری مشهد از آمادگی کامل شهرداری مشهد برای برگزاری اجلاس جوانان و شهرداران کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۷ خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین کشیری در جلسه شورای راهبردی مشهد ۲۰۱۷ که در سالن شهدای شهرداری مشهد برگزار شد، افزود: برگزاری اجلاس جوانان کشورهای اسلامی در ابتدای آبان ماه سال جاری به تصویب مجمع جوانان سازمان همکاری‌های اسلامی رسیده و در تقویم جهانی این مجموعه جانمایی شده که در مرحله فراهم‌آوری مقدمات می‌باشد.
وی بیان کرد: این اجلاس با شعار برادری در کشورهای اسلامی و مبارزه با تروریسم برگزار خواهد شد که دبیرخانه آن در شهرداری مشهد شکل گرفته ضمن اینکه تمامی پروتکل‌های همکاری بین‌المللی آن امضا شده است.
رییس اداره روابط خارجی شهرداری مشهد در ادامه گفت: همچنین برای اجلاس بزرگ شهرداران جهان اسلام نیز کارگروه اجرایی عملیاتی تشکیل شده و مکاتبه‌های مستمری با دبیرکل سازمان علمی، آموزشی و فرهنگی کشورهای اسلامی صورت گرفته است.
کشیری با بیان اینکه اجلاس شهرداران کشورهای اسلامی در ابتدای اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار خواهد شد، ادامه داد: کمیته اجرایی علمی محتوایی این اجلاس تشکیل شده و به منظور تبیین و تدقیق مسئولیت‌ها و پیگیری موثر، هماهنگی‌ با دستگاه‌های مربوطه و وزارت امور خارجه در حال انجام است تا حمایت و برنامه‌ریزی‌ها یکپارچه اعمال شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن