ستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

شناسایی مشکلات زائرین در اطراف حرم رضوی توسط دانش اموزان راهنمای زائر

کد خبر : 3240

مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد گفت: دانش آموزان راهنمای زائر افتخاری مشهد برای اولین بار به صورت حضوری با محله ها، مسیرها و امکان مهم مشهد آشنا می شوند.

به گزارش صبح مشهد علی قناویزچی  اظهار کرد: بنا داریم تا در چندین جلسه اموزشی، دانش آموزان راهنمای زائر افتخاری را به صورت حضوری واز نزدیک با محله های مشهد در چهار مسیر اصلی منتهی به حرم آشنا کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار است که از شیوه اموزشی محله گری برای راهنمایان زائر به این صورت استفاده می شود افزود: بیش از ۶۵ دانش آموز راهنمای زائر افتخاری، به صورت حضوری با محلات و فضاهای مختلف شهر آشنا می شوند.

وی عنوان کرد: جلسه آموزشی راهنمایان زائر با برنامه محله گردی از جمله برنامه هایی است که برای اولین بار به منظور افزایش اطلاعات عمومی راهنمایان زائر در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد:دانش اموزان راهنمای زائر ضمن اینکه در محلات و اماکن مورد نیاز زوار حضور پیدا میکنند,با مردم و متصدیان مربوط به گفتگو و مسائل و مشکلات زائرین را شناسایی می کنند.

مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد در پایان خاطر نشان کرد: دانش اموزان راهنمای زائر به ۴ گروه اصلی تقسیم شده و هر گروه به همراه ۲ نفر از راهنمایان زائر با سابقه، هدایت و راهبری می شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن