ستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مشهد همزمان با شب‌های قدر/ استقرار ۱۰ اکیپ انضباط ترافیکی در معابر اطراف حرم مطهر رضوی

کد خبر : 3204

همچنین هماهنگی لازم با پلیس راهور و سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی جهت رفع مشکلات خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی به ویژه در زمان اتمام مراسم احیا جهت بازگشت شهروندان انجام شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از استقرار ۱۰ اکیپ انضباط ترافیکی در معابر اطراف حرم مطهر رضوی همزمان با شب‌های قدر خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید مهدی امامی میبدی در گفتگو با خبرنگار ما درباره تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر بیان کرد: همزمان با شب‌های قدر شهروندان و زائران برای شرکت در مراسم احیا به حرم مطهر رضوی، مساجد و اماکن مذهبی در سطح شهر تردد دارند که در این راستا سازمان ترافیک شهرداری تمهیدات ویژه‌ای را تدارک دیده است.
وی افزود: در راستای این برنامه‌ریزی محدودیت‌های ترافیکی خودروهای شخصی در مرکز شهر هم‌زمان با شروع مراسم احیا در شب‌های قدر اعمال می‌شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: همچنین اتاق بحران در مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد تشکیل شده تا در صورت بروز مشکلات احتمالی هماهنگی‌های لازم به عمل آید.
امامی میبدی اضافه کرد: در اقدامی دیگر با هدف مدیریت و کنترل تردد وسایل نقلیه در هسته مرکزی شهر مشهد زمانبندی چراغ‌های فرماندهی بهینه‌سازی شده است.
وی از استقرار اکیپ‌های انضباط ترافیکی در شهر مشهد خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰ اکیپ انضباط ترافیکی در خیابان‌های شیرازی، نواب صفوی، طبرسی، امام رضا(ع)، خسروی، آزادی و ۱۷ شهریور با هدف برقراری نظم و انضباط ترافیکی مستقر خواهند شد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد اضافه کرد: در حال حاضر هماهنگی‌های لازم برای ارائه مطلوب خدمات پارکینگ‌های مرکز شهر به شهروندان انجام شده است.
امامی میبدی از فعالیت ۲۴ ساعته مرکز کنترل ترافیک در شب‌های قدر خبر داد و افزود: همچنین هماهنگی لازم با پلیس راهور و سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی جهت رفع مشکلات خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی به ویژه در زمان اتمام مراسم احیا جهت بازگشت شهروندان انجام شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان توجه داشته باشند که وضعیت ترافیکی از طریق تابلوهای پیام متغیر سطح شهر اطلاع‌رسانی می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن