اسلاید شودانش و فناوریستون اصلی

سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی معرفی شد

کد خبر : 3113

مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صبح مشهد مراسم انتصاب سرپرست امور پردیس های خراسان رضوی و سرپرست دانشگاه شهید بهشتی شامگاه پنج شنبه با حضور مدیر کل امور پردیس های خراسان رضوی و مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان برگزارشد.
در این مراسم حسن نصیری جامی به عنوان رئیس جدید پردیس شهید بهشتی معرفی شد.
سید حسین مجتبوی رئیس کل پردیس های خراسان رضوی در این مراسم گزارشی از عملکرد دوساله خود در این دانشگاه ارائه داد و افزود: اگر موفقیتی در دانشگاه فرهنگیان صورت گرفته نتیجه هم اندشی و استفاده از خرد جمعی همه دست انددرکاران در این عرصه است.

وی تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان دارای چند ویژگی منحصر به فرد از جمله همدلی، همراهی و همفکری اساتید و دانشجویان است که منتج به کسب رتبه های برتر پژوهشی و فرهنگی این دانشگاه در بین دانشگاههای کشور شده و بهره مندی از اساتید فرهیخته و کارکنان خدوم در تربیت معلمان اینده است به طوری که ۱۰۰ استاد با مدرک PHD از آموزش و پرورش جذب این دانشگاه شدند.

مجتبوی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده دانشگاه فرهنگیان در زمینه فرهنگی و عمرانی، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان با برگزاری نخستین اجلاس استادان فرهیخته، برگزاری همایش های متعدد ازجمله همایش کشوری تعلیم و تربیت در فرهنگ رضوی، سومین همایش ملی زبان شناسی و آموزش زبان فارسی، همایش دیرینه شناسی و… توانسته در بین دانشگاههای مطرح با شاخص ممتاز ظهور کند.

رئیس کل پردیس های خراسان رضوی تصریح کرد: کسب رتبه نخست کشوری در مسابقات قران و عترت، کسب ۶ رتبه برتر علمی از ۱۶ رتبه در المپیاد علمی از افتخارات این دانشگاه است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن