اسلاید شودانش و فناوری

جمع آوری خاطرات قیام گوهرشاد خوب است اماباید فیلم ساخته شود

کد خبر : 3128
در دیدار امسال شاعران با رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت ا… خامنه ای پیش از اقامه نماز و در گفت و گو با اهالی شعر و ادب، نکته ای را درباره قیام گوهرشاد و اقداماتی که برای زنده نگاه داشتن آن واقعه در حال انجام است، مطرح کردند.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حاشیه هایی خواندنی از دیدار امسال شاعران با مقام معظم رهبری را منتشر کرده که در بخشی از آن به گفت و گوی ایشان با وحید جلیلی معاون فرهنگی شهردار و صحبت درباره طرح جمع آوری خاطرات شفاهی قیام گوهرشاد اشاره شده است.
کاش این کار زودتر اتفاق می افتاد
وقت اذان است دیگر، صفوف نماز جماعت مرتب می شود. شاعران به رهبری اقتدا می کنند و نماز را به جماعت می خوانند. بعد از نماز داخل اندرونی می شویم برای صرف افطار. سر سفره هم نگاه ها به حضرت آقاست. وحید جلیلی سر سفره نزدیک تر می شود. آقا در آغوشش می گیرد و او را می بوسد. جلیلی مجموعه ای از خاطرات شفاهی درباره قیام گوهرشاد را نشان می دهد و فعالیت هایی که در این حوزه داشته است. آقا می فرمایند: «کاش این کار زودتر اتفاق می افتاد. چون خیلی ها دیگر نیستند.» ذکر خیری هم از آقای بهلول می شود. جلیلی با لبخند می گوید: مادر خود ما البته خاطرات زیادی دارد. آقا می گویند این کارها خوب است، اما تاریخ نگاری صرف کفایت نمی کند. باید فیلم ساخته شود. نام کارگردانی را هم می برند و می گویند مثلا فلانی باید در این باره فیلم سینمایی بسازد.
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن