اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

جامعه هنوز به نتیجه نرسیده که معتاد، بیمار یا مجرم است

کد خبر : 3045
یک استاد دانشگاه گفت: جامعه هنوز به نتیجه نرسیده که یک معتاد، بیمار یا مجرم است..

به گزارش صبح مشهد ، دکتر علیرضا نبی امروز اول تیرماه در همایش گرامیداشت روزجهانی مبارزه با موادمخدر که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به اینکه جامعه هنوز به نتیجه نرسیده که یک معتاد، بیمار یا مجرم است، اظهار کرد: نخست باید در خصوص این موضوع به نتیجه برسیم و سپس اقدامات دیگر را انجام دهیم.
وی با بیان اینکه تغییر نگاه در خصوص مسائل مختلف اقدام خوبی است، عنوان کرد: پیشگیری از درمان کم‌هزینه‌تر بوده و ایجاد اشتغال نیز برای کسانی که از اعتیاد خسته شده‌اند درمان آنان را راحت‌تر می‌کند.
نبی با تاکید بر اینکه هر کشوری نگاه به بانوان خود را تغییر دهد به جایگاه خوبی می‌رسد، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم جامعه رشد کند و به توسعه انسانی برسیم باید این تغییر را ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: همسویی و همراهی با نهادهای مرتبط در این خصوص موثر بوده و می‌تواند تغییرات خوبی را به وجود بیاورد متاسفانه مشکل فعلی ما ناآگاهی فرزندان و برخی افراد جامعه است.
نبی که کارآفرین نیز هست، با اشاره به راه‌اندازی یک واحد صنعتی برای افراد داری سوء پیشینه، عنوان کرد: این واحد صنعتی برای بیش از چهار هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است.
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن