اسلاید شودانش و فناوریستون اصلی

پاسداشت علم و عالم در کمیته علمی، پژوهشی مشهد ۲۰۱۷

کد خبر : 3016

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از تشکیل کمیته علمی، پژوهشی پاسداشت علم و عالم در مشهد ۲۰۱۷ خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از فارس محمد کافی، در بازدید از غرفه این خبرگزاری در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد با اشاره به تشکیل کمیته ویژه با عنوان آموزش پژوهش و فناوری مشهد ۲۰۱۷ اظهار کرد: در این کمیته همه مراکز آموزشی پژوهشی خراسان رضوی عضو هستند بنابراین این کمیته فقط در آموزش عالی خلاصه نمی‌شود بلکه از آموزش ابتدایی تا آخرین مدارج دانشگاهی عضو این کمیته هستند.

وی وظایف این کمیته را پرداختن به مبحث علم، عالم و تقدیر از عالمان و معلمان دانست و اضافه کرد: مشهد، شهر عالم آل محمد (ع) بوده و علاوه بر این، علم در خطه خراسان از گذشته‌های دور پاس داشته شده است.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد افزود: بنای این کمیته بر این است که به جهانیان به‌ویژه جهان اسلام اعلام کند که علم، عالم و احترام به عالم در این سرزمین پاس داشته می‌شود.

کافی با اشاره به اینکه فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلفی در قالب همایش‌ها و جشنواره‌ها در مشهد ۲۰۱۷ توسط این کمیته برگزار می‌شود یادآور شد: این برنامه‌ها باهدف شناساندن و معرفی مفاخر علمی این خطه از کشور در سال ۲۰۱۷ در مشهد اجرایی می‌گردد.

وی با اشاره به فعالیت غرفه‌های دانشگاه فردوسی در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد بیان کرد: در این غرفه‌ها پژوهش‌های قرآنی و معرفی مفاخر قرآنی دانشگاه فردوسی در نظر گرفته‌شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن