اجتماعیستون اصلی

انتقال ترافیک خودرو با ایجاد انحراف مسیر شمال به جنوب در میدان آزادی

کد خبر : 2958

سخنگوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پس از بازگشایی مسیر اصلاح شده جنوب به شمال روگذر میدان آزادی، در مسیر تردد خودروها از میدان استقلال به میدان آزادی انحراف ترافیکی ایجاد می‌شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از   پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مجید بخت‌آزما با بیان این مطلب افزود: مسیر روگذر میدان آزادی با توجه به ویژگی‌های مختلف از جمله ورودی مشهد، مسیر عبور کارکنان و کسبه و… دارای حجم ترافیکی بسیار زیاد است.
به گفته وی، ۱۵ روز گذشته مسیر جنوب به شمال روگذر میدان آزادی به دلیل تعمیر درب‌های انبساط مسدود شد که در حال حاضر آماده بازگشایی است.
سخنگوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به این مهم مسیر شمال به جنوب روگذر نیز باید به منظور تعمیرات مسدود شود لذا تصمیم بر آن شد به منظور انتقال حجم بار ترافیک خودروها، در این مسیر انحرافی ایجاد شود و رانندگان برای طی مسیر از سمت میدان استقلال به میدان جمهوری از مسیر مقابل که تازه تعمیر شده استفاده کنند.
بخت‌آزما تاکید کرد: مسیر جنوب به شمال میدان آزادی همچنان برای تردد خودروهایی که قصد طی مسیر از میدان جمهوری به میدان استقلال را دارند همچنان مسدود خواهد بود و مسیر گذر از همسطح انجام خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن