ستون اصلیسیاسی

نگران حرکت‌های تفرقه‌برانگیز هستیم/ نتیجه طناب‌کشی سیاسی نفاق است

کد خبر : 2923

مشهد ـ دبیر جبهه اعتدال شرق کشور با انتقاد از دعوت نشدن نمایندگان تمام طیف‌های سیاسی در ضیافت افطاری استاندار خراسان رضوی گفت: ما نگران این حرکت‌های تفرقه‌برانگیز هستیم.

به گزارش صبح مشهد به نقل از مهر محمدحسن ساقی با اشاره به دیدار نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی خراسان رضوی با استاندار و حضور احزاب سیاسی در ضیافت افطاری استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: براساس آنچه که ما متوجه شدیم، همه احزاب اصلاح‌طلب در این مراسم حضور داشتند اما آنگونه که اعلام شد و بیان کردند که یک نماینده از همه احزاب سیاسی استان در این مراسم حضور دارد، هیچ نماینده‌ای ازطیف اعتدالیون و اصولگرایان در ضیافت افطاری‌استاندار حضور نداشت.

وی با بیان اینکه اگر قرار است جریان‌های سیاسی در مسیر وحدت قرار بگیرند، انجام چنین اقداماتی شایسته نیست، گفت: به عقیده من، اگر این مراسم، دیدار احزاب و گروه‌های سیاسی با استاندار و ضیافت افطاری استانداری بود،‌ باید از تمام احزاب و جریان‌های سیاسی چه اصولگرا چه اعتدالی و اصلاح‌طلب دعوت می‌‎شد.

دبیر جبهه اعتدال شرق کشور با اشاره به اینکه استاندار خراسان رضوی، استاندار دولت اعتدال است، گفت: جریان اعتدال، حامی دولت فعلی و یکی از عوامل پیروزی آن در جریان انتخابات سال ۹۲ بود اما حتی یک نماینده از جریان اعتدال در مراسم استاندار خراسان رضوی دعوت نداشت.

ساقی تأکید کرد: پس از انجام این رفتار تفرقه‌انگیز، هم‌اکنون حرف ما این است در جایی که نمایندگان استان و احزاب سیاسی حضور دارند، چرا باید با انجام چنین رفتاری اصل وحدت را زیر سوال برد.

وی با بیان اینکه ما نگران این حرکت‌ها هستیم، اظهار کرد: اگر استاندار خراسان رضوی به چنین مسائلی توجه نکند، اصل وحدت و همگرایی بین گروه‌های سیاسی از بین می‌رود و نوعی طناب‌کشی سیاسی اتفاق می‌افتد که تنها نتیجه آن، نفاق است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن