اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

حرکتی انقلابی برای کمک به محرومان انجام شود

کد خبر : 2859
تولیت آستان قدس رضوی گفت:‌ باید به فکر کاری متفاوت برای محرومان باشیم و یک حرکت انقلابی همانند هشت سال دفاع مقدس انجام دهیم و چه بهتر است این حرکت انقلابی در این ماه مبارک صورت گیرد.


به گزارش صبح مشهد ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی چهارشنبه شب در دیدار با  مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی که در تالار اماکن متبرکه حرم رضوی برگزار شد، اظهار کرد: ارائه آمار و ارقام توسط مدیران سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی کار شایسته‌ای است اما این امر به تنهایی کافی نیست و باید اقداماتی بالاتر و بهتر از این انجام داد.

حجت‌الاسلام رئیسی با  قدردانی از مسئولان به جهت ارائه آمارهای مختلف و دقیق گفت: ارائه آمار و ارقام خوب است اما بهتر است به فکر کاری متفاوت برای محرومان باشیم و یک حرکت انقلابی همانند دوران هشت سال دفاع مقدس انجام دهیم و چه بهتر است این حرکت انقلابی در این ماه مبارک صورت گیرد.

وی ادامه داد: مسئولان و مدیران باید برای رفاه طبقه متوسط و پایین جامعه حرکتی جهادی انجام دهند که آهنگی خوش و متفاوتی نسبت به کارهای گذشته داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نقشی که مشهد  می‌تواند در کشور و جهان اسلام ایفا کند، بی‌بدیل است زیرا همه اجزای دولت، مسئولان و مردم و همه نهادهای مردمی می‌توانند در آن سهم داشته باشند  و این یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در منشور هفت گانه است.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به وضعیت مردم و به‌خصوص محرومان جامعه گفت: تمام مسئولان در مشهد با مدیریت فضایی را به نمایش بگذارند که وقتی زائر وارد شهر و حرم مطهر می‌شود یک فضای متفاوت و دگرگون را مشاهده کند حال این فضا می‌‌تواند از پارک ماشین تا اسکان و دیگر امکانات زائران باشد.

وی ادامه داد: مسئله توجه به محرومان و نیازمندان دغدغه‌ اصلی رهبری است و وظیفه ما این است که به این قشر توجه داشته باشیم زیرا این توجه حق آنها است و از تمام مدیران استان و نمایندگان می‌خواهم نسبت به محرومان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: طبق آمارهایی که از مسئولان دریافت کردم، شهر مشهد سالانه میزبان بیست و هفت میلیون زائر و مسافر است و ما به عنوان میزبان وظیفه داریم به مشکلات و خواسته های زائران توجه کنیم که این امر جز به دست مدیران توانمند استان محقق نمی‌شود.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن