اسلاید شواقتصادیستون اصلی

اعمال افزایش ۱۲ درصدی نرخ کرایه تاکسی در مشهد

کد خبر : 2873

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از افزایش ۱۲ درصدی نرخ کرایه تاکسی در مشهد با اصلاح تاکسی‌مترها خبر داد.

به گزارش صبح مشهد ، به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید مهدی علوی‌مقدم اظهار داشت: براساس مصوبه شورای شهر مشهد نرخ کرایه تاکسی‌ها در سال جاری ۱۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به این افزایش نرخ، تاکسیرانان باید هر چه سریع‌تر برای اصلاح تاکسی‌متر خود به محل تعمیرگاه تاکسیرانی واقع در جاده سرخس، بولوار شهدای تاکسیرانی مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: مصوبه شورای اسلامی بعد از طی مراحل قانونی خود در فرمانداری اجرایی شده است.

علوی‌مقدم در ادامه به بیمه تکمیلی تاکسیرانان اشاره کرد و گفت: در این طرح که تا پایان ماه مهلت دارد، تاکسیرانان می‌توانند با مراجعه به سازمان تاکسیرانی، پایانه معراج و شرکت تعاونی تاکسیرانی نسبت به ثبت‌نام بیمه تکمیلی خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در این طرح ۷۵ درصد هزینه‌های درمانی تاکسیرانان پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تاکسیرانان با مراجعه و ثبت‌نام در طرح بیمه تکمیلی می‌توانند از بیمه آتش‌سوزی منزل و بیمه عمر حوادث رانندگی به صورت رایگان استفاده کنند.

علوی‌مقدم در ادامه به نوسازی تاکسی‌های فرسوده اشاره کرد و در این باره گفت: متاسفانه وقفه‌ای در مرکز اسقاط به وجود آمد که در حال حاضر این مشکل حل و مرکز اسقاط بازگشایی شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به این مهم رانندگانی که پرونده آنان تکمیل شده می‌توانند با مراجعه به مرکز اسقاط واقع در کوشش ۲۲ و ۲۴ مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: دارندگان تاکسی‌های فرسوده که برای تشکیل و یا تکمیل پرونده نوسازی اقدام نکردند توجه داشته باشند که از هفته‌های آینده براساس قانون ابلاغی محدودیت‌های برای تردد آنان در سطح شهر اعمال می‌شود و سازمان نیز از تمدید پروانه آنان ممانعت به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا
بستن