اقتصادیستون اصلی

گزارش اجرای قلع وقمع بناهای غیرمجاز درمنطقه فردوسی

کد خبر : 2800

در ادامه اجرای سیاست های تکلیفی سازمان امور اراضی درخصوص افزایش پوشش حفاظتی حفظ کاربری اراضی کشاورزی و برخورد قاطع با متخلفین تخریب کننده عرصه های زراعی و باغی در استان ، در ابتدای ماه جاری ششمین مرحله از قلع وقمع بناهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی با هماهنگی دادستان محترم استان- شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و دولتی – ضابطین قضایی و بسیج ، در منطقه فردوسی انجام شد.
به گزارش صبح مشهد مدیر امور اراضی استان با اعلام این خبر گفت: در این مرحله ۹۰ مورد قلع وقمع دراراضی پلاک ۱۱۲ اصلی بخش ۹ مشهد موسوم به چاهدر اجرا گردید که درنتیجه آن ۴۰ هکتار از اراضی کشاورزی که تحت عنوان مجتمع ویلایی عطرگل یاس تغییرکاربری غیرمجاز داده شده بود، با اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ به وضع اول اعاده شد.
سعادت علی نیا افزود: مجتمع ویلایی موسوم به شادان پور که به مساحت ۳۵ هکتار با ساخت ۲۵ مورد ویلا و قطعه بندی سایر اراضی در پلاک ۱۳۶ اصلی بخش ۹ مشهدموسوم به امرغان توس تغییرکاربری داده شده بود که با اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰به وضع اولیه اعاده گردید.
وی اظهار داشت: دراجرای ماده ۳ قانون حفظ کاربری ۴ فقره از آرای قطعی قضایی در پلاک حصار افغان بخش ۹ مشهد نیز قلع وقمع گردید که مساحت مربوطه ۷۸۰۰ متر مربع می باشد.
وی در پایان گفت :در مجموع عملیات فوق تعداد ۱۲۴ بنای غیرمجاز در سطح ۷۵۷۸۰۰ متر مربع قلع وقمع و اراضی کشاورزی اعاده به وضع اولیه شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن