اسلاید شواقتصادیستون اصلی

محکومیت سنگین برای قاچاقچیان سوخت

کد خبر : 2823

پرونده اتهامی قاچاقچیان سوخت با صدور رای محکومیت بسته شد.

به گزارش صبح مشهد حمید رضا کریم مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل از صدور رای محکومیت سنگین برای قاچاقچیان سوخت خبر داد.

وی در اینباره گفت: بر اساس دو فقره اعلام جرم گمرک دو غارون علیه یک شرکت بازرگانی مبنیبر قاچاق سوخت شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مستقر در گلوگاه۱۷ شهریور شهرستان تایباد وارد رسیدگی می شود.

کریم ادامه داد: در بررسی های انجام گرفته مشخص میگردد که این شرکت قصد خروج مقدار۱،۶۰۰،۰۰۰ لیتر محموله سوختی از مرز را داشته که بر اساس اظهار خود شرکت این محموله حلالآلی عنوان می شود .لکن از آنجا که گمرک بر اساس دستور العملهای صادره از سوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز موظف به نمونه برداری و آزمایش محموله های صادراتی می باشد از این محموله نیز نمونه برداری و جهت بررسی به آزمایشگاه ارسال می شود که متاسفانه کارگروه آزمایش استاندارد این محموله را حاوی %۹۵ نفت گاز اعلام می نماید،که خروج آن از کشور ممنوع می باشد.

وی همچنین گفت: شعبه تعزیرات حکومتی بر همین اساس و به دلیل اظهار خلاف واقع سه متهم اصلی این پرونده را که قصد خروج این محموله با ۱۴ دستگاه تانکر از کشور داشتند را به پرداخت بیش از ۲۸ میلارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم می نماید.

وی در پایان گفت : شعب تعزیرات حکومتی در سرتاسر استان با شدت و بدون هیچ اغماضی با متخلفیناز قانون بالاخص قاچاقچیان کالا و ارز برخورد قانونی را خواهند داشت.

روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن