اقتصادیستون اصلی

وزیر راه و شهرسازی از عدم ابلاغ طرح جامع مشهد بی‌اطلاع است

کد خبر : 2811

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به بی‎اطلاعی وزیر راه و شهرسازی از عدم ابلاغ طرح جامع مشهد گفت: واقعا برای ما جالب است که وزیر راه و شهرسازی از زیرمجموعه خود بی‌اطلاع است.

به گزارش صبح مشهد حجت‌الاسلام نصرالله پ‍ژمانفر  با اشاره به تذکر خود به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم ابلاغ طرح جامع مشهد اظهار کرد: بنده سوال خود از وزیر راه و شهرسازی به صورت قانونی پیگیری می‌کنم و به صحن علنی مجلس می‌کشانم.

وی ادامه داد: جالب اینجاست که آقای وزیر اعلام کرد که طرح جامع مشهد ابلاغ شده است و از عدم ابلاغ طرح اطلاعی نداشت، این واقعا برای ما جالب است که وزیر راه و شهرسازی از زیرمجموعه خود بی‌اطلاع بوده و از چنین موضوع مهمی بی‌خبر است.

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی براساس یک‌سری اطلاعات نادرست، چنین حرفی را بیان می‌کند، گفت: مسئله تعیین حدود شهر مشهد و ابلاغ طرح جامع، از موضوعات مهمی است که امروز آسیب برخی کلان‌شهرها از جمله مشهد است.

پ‍ژمانفر افزود: یک مسئله اصلی در تشکیل حاشیه شهرها این است که این مناطق در همین فاصله‌ها و خلأهای زمانی ایجاد شده و این موضوع در مورد حاشیه شهر مشهد نیز مصداق دارد که در حال حاضر به یک معضل اساسی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه مسئله حاشیه شهر مشهد، مسئولان کشوری و رهبر معظم انقلاب را نیز نگران کرده است، اظهار کرد: این مسئله، ناشی از قصور دستگاه‌های اجرایی است و نقش وزارت راه و شهرسازی از بقیه پررنگ‌تر است.

نماینده مردم مشهد در مجلس از برگزاری جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: قرار است هفته آینده جلسه‌ای با حضور نمایندگان مشهد در دفتر وزیر راه و با حضور وی برگزار و مسئله ابلاغ طرح جامع به شکل کاملا جدی پیگیری شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن