اسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنویپربازدیدترین ها

کمپین بین المللی نائب الزیاره بستر زیارت معنوی را برای همه جهانیان فراهم کرده است

کد خبر : 2738

نائب رئیس اتحادیه صنایع دستی و گلدوزی مشهد گفت: کمپین بین المللی نائب الزیاره بستر زیارت معنوی افراد را در هر گوشه از جهان فراهم کرده است.

سعید سرویها صبح امروز در حاشیه تشرف جمعی از فعالان صنایع دستی در کمپین نائب الزیاره در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کمپین بین المللی نائب الزیاره شرایط زیارت معنوی علی بن موسی الرضا(ع)را برای عموم مردم و عاشقان اهل بیت در هر گوشه از جهان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه بستر زیارت امام رضا برای بسیاری از افراد مقدور نیست اظهار کرد: نائب الزیاره سنت حسنه ای است که در بین مسلمانان وجود دارد و شهرداری مشهد نیز با راه اندازی ین کمپین به ان جامع عمل پوشانده است.

نائب رئیس اتحادیه صنایع دستی و گلدوزی مشهد با ابراز خوشحالی از اینکه سفیر امام رضا در شهر مشهد است تصریح کرد: امروز به نیابت از تمامی همکارانم در کشور، حرم امام مهربانی ها را زیارت میکنم و نایب الزیاره تمامی ان عزیزان می شوم و شیرینی زیارت را با انان تقسیم می کنم.

وی با اشاره به اینکه شهر مشهد سابقه قدیمی و طولانی در حوزه صنایع دستی ، علی الخصوص گلدوزی دارد، افزود: این اتحادیه با سابقه‌ای نزدیک به ۱ ونیم قرن و با حدود ۶۰۰ نفر عضو فعال در بخش تولید و توزیع مشغول به فعالیت است.

نائب رئیس اتحادیه صنایع دستی ، در خصوص بخشی از فعالیت‌های این اتحادیه عنوان کرد: تمام پرچم‌های مذهبی کل کشور و کشورهای همسایه نظیر عراق، بحرین، ‌افغانستان ،عربستان و … در مشهد دوخته و عرضه می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم هنرهای اصیل مشهد که اثار ماندگاری را به جا گذاشته است را به جهانیان نشان دهیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن