اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

پرونده قضایی شکارچیان غیر مجاز زاوه وارد بعد تازه ای شد

کد خبر : 2703

سرپرست حفاظت محیط زیست زاوه از کشف یک قبضه اسلحه قاچاق از یک متخلف شکار و صید دراین شهرستان و کشف یک قبضه کلت کمری در بازبینی فیلم ضبط شده خبرداد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، جواد ستوده گفت:پیرو گزارشات رسیده مبنی بر وجود شکارچیان متخلف با سلاح های غیرمجاز در منطقه شکار ممنوع بزمای ، نیروهای یگان حفاظت محیط زیست زاوه عازم ارتفاعات روستای ساق شده و به گشت و کنترل و پایش منطقه پرداختند.

وی ادامه داد: مأموران یگان سرانجام با یک گروه شکارچی شش نفره که با موتورسیکلت به منطقه وارد شده بودندبرخورد کرده و طی بازرسی آنان یک قبضه اسلحه تک لول ساچمه زنی قاچاق بدون جواز کشف و ضبط شد.

ستوده افزود: باتوجه به تعداد کم ماموران اجرایی حفاظت محیط زیست زاوه از ابتدای برخورد با متخلفان و برای پیشگیری از درگیری متخلفان ، از آنان فیلمی نامحسوس تهیه شد که بر اساس آن هویت متخلفان مشخص شده بود.

وی همچنین ادامه داد: در بررسی مجدد فیلم تهیه شده از متخلفان در پلیس اطلاعات شهرستان زاوه یک قبضه اسلحه کلت کمری که به کمر یکی از متخلفان زیر پیراهنش بسته شده بود مشاهده شد و پلیس اطلاعات بلافاصله فرد مورد نظر را دستگیر کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن