اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

کشف و توقیف تخم مرغ فاسد از هاپیر مارکت

کد خبر : 2651

مدیر کل  تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از کشف و توقیف مقادیری تخم مرغ فاسد در یکی از هاپیر مارکت های معروف شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد، حمید رضا کریم از کشف و توقیف مقادیری تخم مرغ فاسد در یکی از هاپیر مارکت های معروف شهر خبر داد و بیان کرد: بازرسی های سرزده گشت های مشترک تعزیرات حکومتی از مراکز عرضه کالا و خدمات در ماه مبارک رمضان و در قالب طرح ضیافت تشدید گردیده است.

وی تصریح کرد: در یکی از بازرسی های نامحسوس از یکی از هایپر مارکت های صاحب نام در شهر مشهد در حین بازدید کارشناسان متوجه نگهداری تخم مرغها در خارج از یخچال و شرایط نامناسب محیطی شده که با بررسی توسط کارشناسان دامپزشکی مشخص گردید که تمامی این تخم مرغها فاسد و غیر قابل مصرف می باشد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: بلافاصله دستور توقیف حدود ۴۰ کارتن موجودی صادر و پرونده تخلف این متهم به منظور بررسی به آزمایشگاه و سپس به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

وی در همین خصوص ضمن هشدار به عرضه کنندگان کالاهای خوردنی و آشامیدنی از مصرف کنندگان محترم خواست: تا با توجه به فصل گرما حتی المقدور هنگام خرید کالا، شرایط نگهداری و محیطی آنها را مورد لحاظ قرار داده و چنانچه تخلفی را مشاهده نمودند مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۹۶۵۱ اطلاع دهند.

کریم درادامه گفت: طرح ضیافت که به صورت ویژه برای ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: در این ایام شعب سیار تعزیرات حکومتی با حضور رئیس شعبه و بازرسان سایر دستگاههای متولی به طور سرزده از مراکز عمده عرضه کالا و خدمات در تمام نقاط سطح شهر بازدید و در صورت مشاهده تخلف در محل نسبت به صدور حکم اقدام خواهند نمود.

منبع: روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن