اسلاید شوستون اصلی

هوای شهر مشهد همچنان در شرایط ناسالم

کد خبر : 2641

مدیر اجرایی مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد از کیفیت هوای شهر مشهد با عدد شاخص ۱۱۲ در شرایط ناسالم برای گروه های حساس خبر داد.

به گزارش صبح مشهد  رضا اسماعیلی اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاعات واصله از ایستگاه‌های سطح شهر کیفیت هوای شهر مشهد با عدد شاخص ۱۱۲ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
وی افزود: مقایسه غلظت آلاینده‌ها حاکی از آن است که به غیر از ازن و منو اکسید کربن بر غلظت سایر آلاینده‌ها نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده است.
مدیر اجرایی مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد عنوان کرد: هم‌اکنون کیفیت هوا در ایستگاه‌های سجاد، خیام شمالی، سمزقند و مفتح در شرایط ناسالم برای تمامی افراد و ایستگاه‌های خیام جنوبی، آوینی، چمن، خاقانی و کریمی در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند. سایر ایستگاه‌های سطح شهر در شرایط سالم است.
وی خاطرنشان کرد: بیشترین بار آلودگی هوا از ایستگاه سجاد با عدد شاخص ۱۶۳ گزارش شده است.
اسماعیلی ضمن توصیه به شهروندان برای کاهش فعالیت‌های طولانی خارج از منزل گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود افراد حساس شامل بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان فعالیت‌های طولانی خارج از منزل را کاهش دهند و حتی‌المقدور از تردد با خودروهای شخصی در مناطق مرکزی و پرترافیک شهر خودداری نمایند.
به گفته وی، پیش‌بینی می‌شود این آلودگی هوا فردا نیز ادامه داشته باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن