اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

رویداد مشهد ۲۰۱۷ فرصتی برای بستر سازی در حوزه توریست

کد خبر : 2580

یک کارشناس اقتصادی گفت: رویداد مشهد ۲۰۱۷ و در واقع هر رویدادی که منتج به دیده شدن بیشتر شود؛ فرصتی برای بستر سازی  در حوزه توریست، گردشگری و اقتصاد مالی به وجود می آورد.

مهدی دانایی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص رویداد مشهد ۲۰۱۷ اظهار کرد: رویداد مشهد ۲۰۱۷ و هر رویدادی که منتج به دیده شدن بیشتر شود؛ فرصتی برای بستر سازی در حوزه توریست، گردشگری و اقتصاد مالی به وجود می آورد.

این کارشناس اقتصادی با بیان اینکه از این رخداد می توان برای توسعه، رفاه و درآمد عمومی مردم بهره برداری کرد؛ تصریح کرد: با استفاده از فرصت مشهد ۲۰۱۷ علاوه بر موجبات رشد، سودآوری، بالابردن توان نقدینگی و سطح توسعه مطالبات اقتصادی شهر مشهد هم راستا شدن در جهت اقتصاد مقاومتی است.

دانایی افزود: اگر این رویداد فقط به عنوان هزینه وشو تلویزیونی باشد بی شک از این فرصت توسعه اقتصادی بی بهره و در جهت خلاف اقتصاد مقاومتی حرکت کرده ایم ولی اگر به عنوان یک برنامه جامع بلند مدت برای بهترین استفاده از میزبانی باشد فرصت مناسبی برای رشد، توسعه و سود آوری شهرمان خواهد بود.

وی ادامه داد: هر رویدادی اگر در راستای اقتصاد مقاومتی و با برنامه ریزی دقیق و هماهنگ صورت گیرد؛ دو بازخورد در شهر، استان و منطقه دارد اولا موجب توسعه زیر ساخت ها می شود و دوم اینکه اقتصاد را بهبود مب=ی بخشد و رویداد مشهد ۲۰۱۷ با برنامه ریزی صورت گرفته؛ ارزآوری و ایجاد اشتغال به همراه خواهد داشت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن