اجتماعیستون اصلی

ایران ام القراء جامعه اسلامی/کمپین”من هم مدافع حرمم” یک حرکت دینی و اعتقادی است

کد خبر : 2574

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: کمپین “من هم مدافع حرمم” یک حرکت دینی و اعتقادی است.

غلامرضا بصیری پور در گفت گو با خبرنگار صبح مشهد با بیان اینکه جهاد در راه خدا و پایبندی بر سر ارزش های اسلامی با مرزهای جغرافیایی همخوانی ندارد، اظهار کرد: کمپین “من هم مدافع حرمم” به منزله حمایت از مدافعان حرم و قدردانی از جهاد آنان راه اندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه کشور ایران امروز به عنوان ام القراء جامعه اسلامی مطرح است، افزود: کشور ایران با این مرکزیت دینی به کمک کشورهای مسلمان می رود تا در کنار حمایت از آنان، امنیت کشور خودمان نیز تامین شود.
رییس شورای شهرستان مشهد با تاکید بر اینکه دفاع بر سر ارزش ها و اعتقادات دینی فراتر از مرزها رفته، تصریح کرد: دین مرز نمی شناسد، امت می شناسد؛ سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری نیز از همان ابتدا خطاب به جامعه اسلامی بوده نه کشور ایران.
وی با بیان اینکه راه اندازی کمپین مدافعان حرم کار ارزشمندی است که توسط بسیج رسانه استان خراسان رضوی راه اندازی شده، عنوان کرد: در کمپین مدافعان حرم شرکت خواهم داشت و خود را یک مدافع حرم می دانم.
عضو شورای شهر مشهد در ادامه با بیان اینکه راه اندازی کمپین “من هم مدافع حرمم” یک حرکت دینی و اعتقادی است، اضافه کرد: امروز گروهک های تروریستی با حمایت کشورهای خود باخته رشد کرده و با جنگ بر سر کشورهای مسلمان می خواهند خود را تثبیت کنند.
وی افزود: ما امت اسلامی با دفاع از حریم ائمه اطهار نخواهیم گذاشت دشمنان اسلام به اهداف شومشان دست پیدا کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 19 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن