اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامیپربازدیدترین ها

برنامه ها در رویداد «مشهد ۲۰۱۷» هم سو با تقویم کشورهای اسلامی است

کد خبر : 2464

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برنامه های در نظر گرفته شده برای رویداد «مشهد ۲۰۱۷» هم سو با تقویم کشورهای اسلامی است.

به گزارش صبح مشهد ، سید سعید سرابی ظهر شنبه در کارگروه تخصصی بانوان که در هتل فرهنگ و هنر مشهد برگزار شد اظهار کرد:  در سال ۲۰۱۷ که مشهد پایتخت فرهنگ اسلامی جهان است،  برای ۵۲ هفته سال، برنامه هایی متناسب و هم سو با تقویم کشورهای اسلامی در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر نقش بانوان در این رویداد تصریح کرد: سازمان ها و کارگروه زنان سعی کنند برنامه های خود را در این راستا ارائه دهد.

جشنواره بین المللی قصه گویی در ۲۰۱۷ در مشهد برگزار می شود

جواد محقق نیشابور، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی نیز در خصوص برنامه های این حوزه برای رویداد مشهد ۲۰۱۷ بیان کرد: جشنواره بین المللی قصه گویی که هر سال به مدت سه روز در تهران برگزار می شود در سال ۲۰۱۷ در مشهد برگزار شود.

وی در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی اظهار کرد: این موضوع بسیار حیاتی و کلیدی نیازمند یک برنامه بلند مدت است که با چند برنامه به پایان نمی رسد.

وی پیشنهاد داد: یک تیم پژوهشگر در استانداری تشکیل و همه دستگاه ها یک کار تحقیقاتی گسترده انجام دهند و برنامه های خود در این خصوص را عملیاتی و اجرایی کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن