اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

نزاکت در روابط بین الملل ضمانت رعایت تشریفات است

کد خبر : 2400

مدرس تشریفات کاربردی بین المللی اظهار کرد: در روابط بین الملل نزاکت، ضمانت رعایت تشریفات است.

به گزارش صبح مشهد ، دکترعلی محمد بیدار مغز در اولین همایش “روابط عمومی نوین، استراتژی تجاری” که به میزبانی روزنامه اقتصادی آسیا در هتل میثاق مشهدبرگزار شد با اشاره به اهمیت تشریفات در روابط بین الملل گفت: اگر در روابط بین الملل نزاکت و تشریفات را رعایت نکنیم به افراد مقابل خود نیز اجازه این کار را متقابلا در برابر ما انجام دهند.

وی افزود: تشریفات نوین عموما و غالبا بر مبانی رفتار خوب، گفتار خوب، مهربانی، اصول معاشرت، حسن سلوک و عادات اجتماعی استوار است.

بیدارمغز با اشاره به اینکه با یادگیری آداب صحیح میتوانیم مشتری های خود را حفط کنیم اظهار کرد: زمانی که منافع شخصی را با ارباب رجوع گره می زنیم موفق خواهیم شد،همچنین رفتار خوب سرمایه است.

مدرس تشریفات کاربردی بین المللی در ادامه به لازمه ارتقا جایگاه افراد جامعه اشاره کرد و افزود: کارکنان سازمان ها و سایر افراد در هر جایگاهی که هستند باید بدانند که هر چند سال یک بار باید در کار خود ترقی داشته باشند و اگر این جایگاه بیش از سه سال تغییری نکرد باید بدانیم که در حال درجا زدن هستیم.

وی ادامه داد: یکی از جمله اقداماتی که به ارتقاء جایگاه افراد کمک میکند یادگیری آداب تشریفات و به کارگیری آن است.

مهارت های عالی ارتباط لازمه توفیقات اجتماعی است
بیدارمغز با تاکید براینکه جامعه به افراد بزرگ نیازمند و مهارت های ارتباطی توفبقات اجتماعی را به دنبال دارد گفت: بزرگواری و بزرگ منشی را باید از دوران کودکی به افراد آموزش دهیم، همچنین جایگاه مالی در این زمینه قابل قبول نیست بلکه رفتار و کردار صحیح نشان از بزرگواری افراد است .

وی از جمله مزایای رعایت آداب صحیح را اطمینان از خویش، قدرتمندی، جاذبه بیشتر، احساس ارزشمندی، توفیق افزونی و رضایتمندی عنوان کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن