اسلاید شواقتصادیستون اصلی

برگزاری کارگروه اقتصاد مقاومتی در دانشگاه فرهنگیان

کد خبر : 2417

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: دانشگاه فرهنگیان در هفته آینده کارگروه اقتصاد مقاومتی با موضوع چگونگی نهادینه کردن و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی با بهره گیری از بیانات وایده های مقام معظم رهبری برگزار می کند تا تصمیم هایی از بعد اجرایی و بعد نظری گرفته شود.

سید حسین مجتبوی در گفتگو با پایگاه خبری صبح مشهد، اظهار کرد: یکی از رسالت های دانشگاه ها در ارتباط با پیام مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است که بخش مهمی از ان بر عهده دانشگاه فرهنگیان به عنوان بخش فرهنگ ساز است.
وی با بیان اینکه با ورود هر تکنولوژی باید فرهنگ آن نیز وارد شود؛ تصریح کرد: اگر از اقتصاد مقاومتی صحبت شود ولی فرهنگ آن در جامعه جاری نشود به موفقیت دست پیدا نمی کنیم.

مجتبوی ادامه داد: بخش زیادی از این وظیفه بر عهده معلمان جامعه به عنوان سفیران تحول و بر دوش دانشگاه فرهنگیان به دلیل رسالت تربیت معلم و فرهنگ سازی است.
وی اظهار کرد: یکی از اهداف نظام آموزش و پرورش ما تربیت معلم چند ساحتی در حوزه فرهنگ، دین، سلامت و پژوهش است نه اینکه یک کتاب درسی را بدون دخالت حوزه های دیگر به معلم منتقل کنیم.

وی بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان در هفته آینده کارگروه اقتصاد مقاومتی با موضوع چگونگی نهادینه کردن و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی با بهره گیری از بیانات وایده های مقام معظم رهبری برگزار می کند تا تصمیم هایی از بعد اجرایی و بعد نظری گرفته شود.
رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی افزود: با آموزش نحوه صحیح مصرف شکر، نان و … توسط معلم به شاگرد؛ اگر هر کدام مقدار کمی صرفه جویی کنند در سلامت و اقتصاد جامعه نقش موثری خواهند داشت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن