استانیاسلاید شوستون اصلیپربازدیدترین ها

الکترونیکی شدن اوراق قضایی را دنبال می‌کنیم

کد خبر : 2352

 رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی گفت: تمرکز ما به روی الکترونیکی شدن اوراق قضایی است وامیدواریم در آینده نزدیک این عمل اتفاق بیفتد.

به گزارش صبح مشهد، حجت الاسلام علی مظفری ظهر چهارشنبه در گردهمایی دو روزه روسای کل و معاونان آمار و فناوری اطلاعات دادگستری سراسر کشور، اظهار کرد: دادگستری خراسان رضوی درسال ۹۴ در زمینه بهره گیری حداکثری از نرم افزار مرکز و خدمات الکترونیکی قضایی گام خوبی برداشته و امید داریم در سال جاری این امر ادامه پیدا کند.

وی افزود: طی سال‌های اخیر شاهد پیشرفت خوبی در دستگاه قضایی و نحوه به‌کارگیری فناوری‌های نوین در عرصه آمار و اطلاعات بوده‌ایم و امیدواریم با پیشرفت در این زمینه، مشکلات مراجعان رفع شود.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی به عنوان مهمترین رکن حاکمیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی باید با تحولات پیچیده زندگی اجتماعی همگام و حتی جلوتر باشد و در این زمینه شاهد یک حرکت جهادی در قوه قضائیه هستیم.

مظفری تصریح کرد: براساس اهداف و برنامه‌های توسعه قضایی، تکریم ارباب رجوع و تسهیل در ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر و تسریع در انجام امور و افزایش دقت جزو وظایف دادگستری ها است.

وی گفت: برای انجام هرچه مطلوب تر اقدامات و ارائه خدمات به مراجعان در سال جاری بیش از ۱۰ دفتر ارائه خدمات الکترونیکی قضایی در شهر مشهد فعال است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن