اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

لوگو مشهد۲۰۱۷ نشان دهنده ظرفیت های داخلی مشهد نیست

کد خبر : 2265

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد گفت: متاسفانه لوگو مشهد۲۰۱۷ نشان دهنده ظرفیت های داخلی مشهد نیست و با توجه به زمان اندک باقیمانده تا سال ۲۰۱۷، اگر مدیریت شهری برای برگزاری مجدد فراخوان ورود پیدا کند، موجب تشویش اذهان می شود.

حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی امیری در گفتگو با پایگاه خبری صبح مشهد، اظهار کرد: رویداد مشهد ۲۰۱۷ یک ظرفیت بسیار بزرگی است که باید از این ظرفیت، در تمام برنامه ها و فعالیت های داخلی شهر مشهد استفاده کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه لوگو مشهد۲۰۱۷ نشان دهنده ظرفیت داخلی مشهد نیست؛ افزود: با زمان اندک باقیمانده تا سال ۲۰۱۷، اگر مدیریت شهری برای برگزاری مجدد فراخوان ورود پیدا کند، موجب تشویش اذهان می شود.

اخلاقی با اشاره به ظرفیت های مشهد، تصریح کرد: مدیریت شهری باید از این تجربه استفاده کند و فعالیت ها و برنامه های خود را بر اساس ظرفیت موجود مشهد و توانمندی تشکل خود برنامه ریزی کند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد با بیان اینکه نباید در این مقدمات ماند تصریح کرد: لوگو مهم است ولی مهمتر از آن موضوع مشهد ۲۰۱۷ و معرفی ظرفیت های مشهد به جهان است چرا که زمان کوتاهی تا سال ۲۰۱۷ باقی مانده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن