اجتماعی

اجرای ۶ نمایشگاه نوروزی ویژه مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد امام ( ره ) خراسان رضوی

کد خبر : 20103

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی از اجرای شش نمایشگاه عرضه و فروش تولیدات مجریان طرح‌های اشتغال تحت حمایت این نهاد در ایام نوروز در سطح استان خبر داد.
به گزارش صبح مشهد، سید حسین کرابی بابیان اینکه این نمایشگاه‌ها در مجتمع‌های فرهنگی – توریستی جاده‌ای در سطح استان برپاشده بود، افزود: این نمایشگاه‌ها در شهرستان‌های گناباد، تربت‌حیدریه، چناران، قوچان، نیشابور و سبزوار برگزار شد.
وی تولیدات عرضه‌شده جهت فروش را در قالب سوغات شهرستان، صنایع‌دستی و صنفی عنوان کرد و ادامه داد: درمجموع این نمایشگاه‌ها، تولیدات و دستاوردهای ۵۱ مجری طرح اشتغال علاوه بر نمایش به فروش رسید که خوشبختانه با استقبال خوب مسافران و مراجعان مواجه بود.
کرابی برگزاری این نمایشگاه‌ها را از ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۵ فروردین‌ماه امسال اعلام کرد و هم‌چنین از ادامه این فعالیت در تابستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به موفقیت این نمایشگاه‌ها در نوروز امسال، قرار است تا با توجه به شروع سفرهای تابستانه این کار باهدف عرضه و فروش محصولات در مجتمع‌های فرهنگی – توریستی جاده‌ای سطح استان راه‌اندازی شود.
وی یادآور شد: کمیته امداد خراسان رضوی در سال گذشته بیش از ۸۶۰۰ طرح اشتغال را با ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع داخلی این نهاد و بانک‌ها اجرا کرده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن