اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامیپربازدیدترین ها

کمپینی علیه وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در خصوص رفتار ضعیف با رویداد مشهد ۲۰۱۷ در فضای مجازی راه اندازی شود

کد خبر : 2227

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت، اینکه رویداد مهم مشهد ۲۰۱۷ از اعتبارات دولتی محروم و با اعتبارات ناچیز استانی انجام شود جای تامل است و کوتاهی بزرگ و نابخشودنی شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی علت این اتفاق است.


نصرالله پژمانفر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صبح مشهد، با بیان اینکه بیشتر از اعتراضی که به لوگو داشته باشم به اصل رویداد مشهد ۲۰۱۷ معترضم، بیان کرد: رویداد مشهد ۲۰۱۷ با برنامه های حداقل و اعتبارات ناچیز استانی نشان دهنده این است که فقط در تراز استانی آن هم به صورت محدود برنامه هایی در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: اینکه رویداد به این مهمی از اعتبارات دولتی محروم و با اعتبارات ناچیز استانی انجام شود جای تامل است؛ این یک اتفاق ملی و حتی بین المللی است و مسئله ساده ای نبود!
پژمانفر کوتاهی شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص رویداد به این مهمی را علت این اتفاق برشمرد و افزود: این کوتاهی نابخشودنی است، چرا که حقوق نه تنها مردم مشهد که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب پایتخت معنوی ایران است، بلکه کشور ما به عنوان یک کشور فرهنگی ضایع شد.
وی اظهار کرد: در واقع نشست وزیران فرهنگ کشورهای اسلامی فرصتی برای نشان دادن ظرفیت های مختلف مشهد و کشور ایران بود تا به خیلی از کشورها نشان دهیم ایران کشوری متمدن پیشرفته و قوی است.
وی گفت: من معتقدم باید یک کمپین علیه وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در رفتار ضعیف با رویداد مشهد ۲۰۱۷ در فضای مجازی راه اندازی شود و مردم از این طریق اعتراض خود را نسبت به بی مسئولیتی شخص وزیر ارشاد در یک فضای بسیار گسترده به گوش دولت برسانند.
نماینده مجلس شورای اسلامی مشهد عنوان کرد: من به عنوان نماینده مجلس به صورت مکرر نسبت به این موضوع اعتراض داشتم ولی قطعا راه اندازی یک کمپین بهترین عکس العمل علیه این اقدام می دانم.
وی در خصوص لوگوی مشهد ۲۰۱۷ اظهار کرد: لوگو ممکن است ایراداتی داشته باشد و با مشارکت بیشتر طراحان نتیجه بهتری حاصل می شد ولی اصل مشکوک شدن به لوگو در مقابل کوتاهی بزرگی که در اصل برگزاری نشست فرهنگ وزرای کشورهای اسلامی در مشهد شده، یک کار انحرافی می دانم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن