اقتصادی

خرید اوراق مشارکت ترسیم آینده روشن برای حمل و نقل عمومی

کد خبر : 2192

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: خرید اوراق مشارکت خط دو قطار شهری آینده روشنی را برای توسعه حمل و نقل عمومی در شهر را رقم خواهد زد.به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد ، عضو شورای اسلامی شهر مشهد، برزو دبیریان در گفتگو با روابط عمومی معاونت اقتصادی شهر مشهد با بیان اینکه فرهنگ خرید اوراق مشارکت در کشور ما ضعیف است، اظهار کرد: حضور شهروندان در عرصه مشارکت نیازمند اطمینان و شفافیت زدایی این اوراق برای آنان است.

وی افزود: فروش اوراق مشارکت برای پروژه های شهری ، لازمه ی توسعه شهر است اما فرهنگ آن وجود ندارد و باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.

دبیریان تاکید کرد: اقدامات بسیاری لازم است تا فرهنگ خرید اوراق مشارکت در بین شهروندان پذیرفته شود و نسبت به مشارکت در عرصه سرمایه گذاری در راستای عمران شهری علاقه مند شوند.

دبیریان با اشاره به اینکه خرید اوراق مشارکت خط دو قطار شهری آینده روشنی را برای توسعه حمل و نقل شهری رقم خواهد زد، تصریح کرد: اطلاع رسانی درست و شفاف تر می تواند مردم را به سمت مشارکت در خرید اوراق سرمایه هدایت می کند.

وی تاکید کرد: خرید اوراق مشارکت در کنار سود مالی تضمین شده و پشتوانه قوی، کمک به رونق اقتصادی در سطح ملی و اجر معنوی در آبادانی شهر امام رضا(ع) را نیز در بردارد.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه در تکمیل پروژه خط دو قطار شهری با کمبود منابع مواجه شدیم، تصریح کرد: مردم با مشارکت در اوراق سرمایه می توانند موانع مالی این پروژه را از سد راه بردارند چرا که بهره بردار این طرح خود شهروندان هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن