اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

در یک عمل کم نظیر، ۲۷۶ سنگ از مثانه یک بیمار در بیمارستان دکتر شریعتی

کد خبر : 2167

در یک عمل کم نظیر، ۲۷۶ سنگ از مثانه یک بیمار در بیمارستان دکتر شریعتی از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد خارج شد.

به گزارش وب دا، رییس بیمارستان دکتر  شریعتی اظهار داشت: این عمل  توسط دکتر علی اکبر ایلاتی متخصص و جراح ارولوژی بر روی یک آقای ۷۶ ساله که با اختلال در دفع ادرار به این مرکز مراجعه کرد با موفقت انجام شد.

دکتر علیرضا محمودی قرائی خاطر نشان کرد: در اقدامات تشخیصی که بر روی این بیمار انجام شد مشخص گردید که بیمار مبتلا به سنگ مثانه بوده و از دو سال قبل دچار اختلال در دفع ادرار و مشکلات پروستات شده است.

وی گفت: بیمار توسط پزشک معالج تحت عمل جراحی پروستاتکتومی باز قرار گرفت  که در این عمل  ۲۷۶ سنگ با اندازه های مختلف از مثانه بیمار خارج گردید .

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد رییس بیمارستان دکتر  شریعتی تصریح کر: بیمار پس از طی مراحل درمان با شرایط مطلوب از این مرکز مرخص شد.

گفتنی است: بیمارستان دکترعلی شریعتی یکی از مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که  اعمال جراحی قلب باز ، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی ، جراحی زنان وزایمان و سایر اعمال جراحی با تعرفه دولتی در این مرکز  به بیماران ارائه می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن