استانیاسلاید شومشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

استانداری خراسان رضوی تاکید کرد؛ استفاده از ظرفیت روابط عمومی ها برای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های مشهد ۲۰۱۷

کد خبر : 2093

با حضور استاندار خراسان رضوی، و در آستانه ی روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی عضو شورای اداری استان، تقدیر شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در این جشنواره اظهار داشت: باید از ظرفیت روابط عمومی ها برای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های مشهد ۲۰۱۷ ، استفاده کرد.
وی افزود: روابط عمومی ها باید خدمات دستگاه ها و سازمانهای اداری را بیان کنند.
استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن در حال جنگ روانی برای تفرقه و وادادگی در جامعه است و برخی دوستان نا آگاه نیز با اقدامات جناحی و خطی نگری همسو با دشمن برای نا امیدی مردم تلاش می کنند، وظیفه روابط عمومی ها دشوارتر و خطیر تر است.
وی اظهار کرد: کار دیگر روابط عمومی ها آن است که واکنش به اقدامات سازمان را به مدیریت آن منعکس کند و اشکالات را به اطلاع مدیر برساند.
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید روابط عمومی سازمان خود باشند نه روابط عمومی مدیران گفت: اینکه روابط عمومی صرفا در اختیار مدیر سازمان باشد یک انحراف است.
استاندار خراسان رضوی افزود: روابط عمومی ها باید بتوانند فرهنگ کار و ارزشهای سازمانی را در سازمان خود نهادینه کرده و در راستای تحقق سیاستهای کلان سازمان بین کارکنان اتحاد به وجود آورند.
وی اظهار کرد: در بخش برون سازمانی نیز شناخت طبقه هدف تبلیغات، اهتمام به پژوهش، افکار سنجی و آینده پژوهی باید در دستور کار روابط عمومی ها قرار گیرد.
وی توجیه مردم در قبال رفتارهای سازمانها و اداره های مختلف را از وظایف روابط عمومی ها دانست و گفت: اگر برای اجرای پروژه ها و طرحها به شکیبایی و توجیه مردم نیاز است، این طرحها و پروژه ها باید پیوست روابط عمومی داشته باشند تا بتوان مردم را توجیه و متقاعد نمود.
رشیدیان افزود: تبلیغات سازنده و منطبق با واقعیتها موجب حفظ سرمایه اجتماعی می شود لذا واقعی بودن تبلیغات و اطلاع رسانی بسیار مهم است.
وی ادامه داد: تحقق شعارها و استراتژیهای تبیین شده توسط رهبر معظم انقلاب از جمله اقتصاد مقاومتی بدون همکاری و بستر سازی در درون جامعه و بدون تبدیل شدن به گفتمان عمومی ممکن نخواهد بود.
وی اظهار کرد: بطور مثال مصرف کالای داخلی باید به یک رفتار تبدیل شود که در تحقق این امر رسانه ها و روابط عمومی ها نقش موثری دارند.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ گفت: باید از این فرصت برای معرفی ظرفیتهای تاریخی و تمدنی ایران استفاده کرد و به دور از مرزبندیهای سیاسی، بر اساس فرهنگ، تعاملات انسانی را برقرار نمود.
وی افزود: روابط عمومی های استان و ادارات مشهد باید خود را برای این رخداد مهم آماده کنند و در این راستا در تمام پرتالها و سربرگهای اداره ها و سازمانهای دولتی مشهد باید نشان و لوگوی مشهد ۲۰۱۷ درج شود تا ظرفیت سازی لازم به وجود آید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن