اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

برخورد دو دستگاه خودرو در مسیرروستای کنه بیست ، چهار مصدوم بر جای گذاشت

کد خبر : 2050

معاون عملیات اتش نشانی مشهد گفت : در پی تصادف دو دستگاه خودرو در مسیر روستای کنه بیست  چهار نفر از سرنشینان هر دو خودرو مصدوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد به نقل از  پایگاه خبری ۱۲۵ ، این سانحه رانندگی حوالی ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح امروز ( ۲۶اردیبهشت ماه) بر اثر برخورد خودروی پژو ۲۰۶ و پراید با یکدیگر در مسیر شهرک شهید رجایی به سمت روستای کنه بیست ، جاده فرعی منتهی به گاوداری رخ داد.

بر پایه این خبر و به گفته معاون عملیات اتش نشانی مشهد این حادثه در حالی اتفاق افتاد که خودروها در خلاف جهت یکدیگر طی مسیر می کردند و در اثر شدت وقوع این حادثه چهار نفر از سرنشینان دو خودرو مصدوم شدند.

آتش پاد سوم ” مهدی رضایی ” ضمن بیان اینکه راننده سواری پژو داخل خودرو محبوس شده بود ، افزود : با اعلام وقوع این حادثه به سامانه ۱۲۵ ، بلادرنگ نجاتگران ایستگاه شماره ۱۵ و گروه پیشگیری از حریق ایستگاه شماره ۴۱ عازم محل حادثه شدند و همزمان با ایمن نمودن محل و رفع خطر از وقوع حریق احتمالی بواسطه نشت سوخت از هر دو خودرو ، با استفاده از تجهیزات هیدرولیک نسیت به رها سازی فرد حادثه دیده از میان کابین بهم پیچیده خودرو اقدام نمودند .

وی با تاکید بر اینکه علت وقوع این سانحه رانندگی توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی می باشد ، گفت : مصدومان پس از کمک های اولیه در محل توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

گفتنی است با اعلام وقوع این حادثه با توجه به حساسیت آن “علی اکبر حکم آبادی ” سرپرست نیروهای اعزامی و ” حسین صالح نظر آباد ” مدیر منطقه سه آتش‌نشانی در معیت نجاتگران و آتش نشان ، اعزام محل حادثه شدند و از نزدیک عملیات را سرپرستی نمودند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن