اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

با حضور وزیر ارشاد لوگوی مشهد ۲۰۱۷ رونمایی شد

کد خبر : 2004

 

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد، عصر امروز در موزه بزرگ خراسان رضوی و با حضور دکتر علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از نشانه (لوگو) مشهد ۲۰۱۷ رونمایی شد.

همچنین در این مراسم همچنین از هشت اثر برتر مسابقه سراسری نشانه (لوگو) مشهد ۲۰۱۷ تقدیر شد.

کتاب آثار رسیده به دبیرخانه مسابقه لوگوی مشهد ۲۰۱۷ که شامل بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ اثر است، از دیگر آثاری بود که جنتی از آن رونمایی کرد.

گفتنی است ۷۳ اثر منتخب مسابقه سراسری نشانه مشهد ۲۰۱۷ همزمان در مشهد و تهران به نمایش گذاشته شده‌اند.

در ادامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: از استاندار خراسان رضوی به دلیل برنامه ریزی این پروژه مهم  باید تشکر کرد.

وی با تأکید بر اینکه بزرگترین رویداد فرهنگی در مشهد در حال وقوع است، افزود: تلاش‌های پیروز حناچی معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی نیز به دلیل برگزاری مسابقه نشانه مشهد ۲۰۱۷ قابل تقدیر است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: جا داشت مسابقه نشانه مشهد ۲۰۱۷ بزرگتر از آنچه انجام شده، صورت پذیرد، با این حال از همه هنرمندانی که در این مسابقه شرکت کرده اند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

جنتی با بیان اینکه طرح مشهد ۲۰۱۷ در همه سربرگ‌ها و تابلوها مورد استفاده قرار گیرد، گفت: این استفاده باید به گونه‌ای باشد که زائران غیر ایرانی بدانند که قرار است مشهد پایتخت فرهنگی باشد.

تا کمتر از ۹ ماه آینده مشهد الرضا علیه السلام از سوی سازمان علمی فرهنگی آموزشی آیسسکو وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی، قرار است به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شود.

انتهای پیام/۳۲۶۸/ی۱۰

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن