اسلاید شواقتصادیستون اصلیپربازدیدترین ها

پلیس فتا به خریداران کالاهای دست دوم از سایت‌های واسطه‌گر اینترنتی هشدار داد.

کد خبر : 1939

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتا خراسان رضوی: هنگام معامله کالا از سایت‌های واسطه گر خصوصا خرید موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به ارائه کارتن کالا اکتفا نکنند.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتا خراسان رضوی با اعلام این خبر، افزود: با توجه به استقبال شهروندان از سایت‌های واسطه‌گر اینترنتی مانند دیوار، شیپور و .. که با معرفی کالا، واسط بین خریدار و فروشنده می‌شوند، کلاهبرداری‌های افراد سودجو همچنین پیامدهای قانونی خرید کالاهای مسروقه شهروندان باید دقت نظر بیشتری در این خریدها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: به تازگی مشاهده شده است برخی سارقان با سوء‌استفاده از بستر ایجاد شده توسط سایت‌های واسطه‌گر و حجم انبوه کالاهای دست دوم ارائه شده در این سایت‌ها از غفلت خریدار سوء استفاده کرده و کالای سرقتی خود را در این سایت‌ها به فروش می‌رسانند.

جهانشیری ادامه داد: در این خریدها چنانچه فرد خریدار دقت کافی در خرید خود نداشته باشد در دام این کلاهبرداران می‌افتد و مسئولیت کیفری کالای سرقتی را به دوش خواهد کشید.

وی از شهروندان خواست در هنگام معامله کالا از سایت‌های واسطه گر خصوصا خرید موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به ارائه کارتن کالا اکتفا نکرده و فاکتور خرید را از فروشنده مطالبه کنند و پیش از هرگونه واریز وجهی به حساب فرد فروشنده کالا یا خدمات و … از صحت و سقم اطلاعات موصوف اطمینان حاصل کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن