ستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

سوغات “زیارت مشهد” معرفی می‌شود

کد خبر : 1849

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد گفت: از دل نمایشگاه‌های صنایع دستی در استان سوغات زیارت مشهد معرفی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد احمد دیناری  اظهار کرد: نمایشگاه دو روزه سوغات زیارتی مشهد که از روز گذشته آغاز به کار کرد تا ساعت ۲۰ امروز در محل هتل میثاق برپاست. این نمایشگاه  ۷۰۰ قلم از صنایع دستی هنرمندان کشورمان را به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مجری و برگزار کننده این نمایشگاه دوروزه است، خاطرنشان کرد: دبیرخانه سوغات زیارت در مشهد از دل این نمایشگاه و نمایشگاه‌های بعدی، سوغات زیارت مشهد را معرفی خواهد کرد و این محصول به برند سوغات زیارتی مشهد تبدیل می‌شود.

فاطمه رحمانی‌نسب، از هنرمندان صنایع‌دستی کشورمان در این نمایشگاه در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه خراسان اظهار کرد: من تاکنون نمایشگاه‌های انفرادی زیادی را برگزار کردم و این اولین نمایشگاه گروهی است؛ تاکنون میزان استقبال از این نمایشگاه خوب بوده است.

وی گفت: آثار نمدی که در این نمایشگاه عرضه کردیم از پشم بومی استان است. این آثار نمدی قالب ندارد و نمد به صورت دولایه کار شده است و قابلیت این را دارند که به عنوان سوغات خطه خراسان معرفی شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن