اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

راه اندازی سامانه ویژه معماران برای نظر درباره پروژه های شهری

کد خبر : 1835

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: سایتی به منظور جمع آوری نظرات و پیشنهادات معماران و صاحب نظران راه اندازی شود تا از نظرات معماران در خصوص پروژه های شهری استفاده و یک استراتژی معماری ویژه مشهد تدوین شود.به گزارش خبرنگار صبح مشهد، محمد مقدوری اظهار کرد: در خصوص معماری شهری و ساخت و سازهای انجام شده در شهر مدیران و دولت بیشترین مسئولیت را داشته وباید نظارت بیشتری صورت گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه معماران قوی در کشور داریم تصریح کرد: تا زمانی که معماران هویت خود را احراز نکرده و مداخله مستقیم و غیر مستقیم نداشته باشند وضع تغییر نخواهد کرد.
وی اظهار کرد: نمی گویم دولت مقصر نیست اما معماران نباید در قبال این وضعیت اعتراض می کردند؟ آیا معماران هم مقصر نیستند؟ برجهایی بر خلاف ضوابط ساخته شده است چرا کار رسانه ای سنگین در این خصوص صورت نگرفت تا جلوی تکرار این کار گرفته شود؟
مقدوری پیشنهاد داد: سایتی به منظور جمع آوری نظرات و پیشنهادات معماران و صاحب نظران راه اندازی شود تا از نظرات معماران در خصوص پروژه های شهری استفاده و یک استراتژی معماری تدوین شود.
وی نقش نشریات تخصصی با محوریت معماری و شهرسازی را در ترویج سبک معماری و ارتقا فرهنگ معماری مهم دانست و عنوان کرد: طرح توسعه حرم مطهر رضوی موسوم به طرح ۳۶۰ هکتاری باید در معرض اظهار نظر هر یک از شهروندان و صاحب نظران قرار گیرد تا نظرات خود را در این خصوص ارائه کنند.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن