اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

آمادگی شهرداری مشهد برای برگزاری اجلاس‌های دی ۸ در مشهد

کد خبر : 1640

شهردار مشهد گفت: شهرداری مشهد برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های سازمان دی ۸ در شهر مشهد آمادگی کامل دارد.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد، سید صولت مرتضوی شب گذشته در نشست مشترک با دبیر کل سازمان دی ۸ که در مجتمع کوهسنگی برگزار شد، اظهار کرد: مشهد ظرفیت بسیار مناسبی در حوزه دیپلماسی عمومی دارد و ما این موضوع را مورد توجه قرار داده‌ایم.
وی افزود: مشهد در سال ۲۰۱۷ پایتخت فرهنگ اسلامی است و عربستان سعودی به هر شکلی به دنبال آن است تا برنامه‌های ما را تحت‌الشعاع قرار دهد اما ما به دنبال برگزاری اجلاس شهرداران کلان‌شهرها و یا وزرای فرهنگ سازمان دی ۸ در شهر مشهد هستیم.
شهردار مشهد بیان کرد: شهرداری جایگاه سیاسی ندارد و یک موسسه عمومی غیر دولتی تعریف می‌شود اما ما برای کمک به کشور و دولت از هیچ کمکی فروگذاری نخواهیم کرد و در سال ۲۰۱۷ امیدواریم بتوانیم با برگزاری هفته‌های فرهنگی، مشهد را بیشتر به جهانیان معرفی کنیم.
مرتضوی تصریح کرد: شهرداری مشهد برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های سازمان دی ۸ در شهر مشهد آمادگی خود را اعلام می‌کند و از تمام بضاعتی که دارد برای برگزاری این اجلاس‌ها استفاده خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: قطعاً برگزاری این اجلاس‌ها برای شهر مشهد برکات فراوانی دارد و امیدواریم با این ارتباطات شاهد توسعه پروازهای مستقیم نیز با سایر شهرهای اسلامی نیز باشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن