اسلاید شواقتصادیستون اصلیپربازدیدترین ها

مسکن مهر کشور را دچار چالش کرد

کد خبر : 1595

استاندار خراسان رضوی گفت: دولت قبل در بحث مسکن مهر اقداماتی را بدون توجه به زیرساخت‌ها و سایر امور کشور انجام داد و کشور را دچار چالش‌هایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد علیرضا رشیدیان  در نیشابور با اشاره به کمبود فضاهای بیمارستانی در نیشابور و استان خراسان رضوی اظهار کرد: در خراسان رضوی طرح‌هایی را برای گسترش فضاهای بیمارستانی دنبال می‌کنیم و شخص وزیر نیز قول‌هایی داده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته یک بیمارستان در نیشابور کلنگ خورد و قول داده‌ شده است که طی دو سال به اتمام و بهره‌برداری برسد، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود وضعیت کمبود فضاهای درمانی و بیمارستانی در شهرهای مختلف بهبود یابد.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود سال ۹۵، سالی پر از کلنگ‌زنی برای بخش بهداشت و درمان باشد، با این‌حال باید گام‌به‌گام کمبودها را پاسخ داد تا بتوانیم توسعه پایدار را به‌صورت متوازن ایجاد نماییم.

رشیدیان افزود: نباید اقدامات ما مانند کاری که دولت قبل در بحث مسکن مهر که بدون توجه به زیر ساخت‌ها و سایر امور کشور انجام داد و کشور را دچار چالش‌هایی کرد، باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: باید در مسائل پزشکی نیز توازن را رعایت کنیم و همان‌قدر که به مدرسه، تصفیه‌خانه آب و راه نیاز داریم به مراکز درمانی نیز نیاز داریم.

رشیدیان خاطرنشان کرد: نباید فقط به یک بخش تمرکز کنیم و باید به‌مرور مشکلات را رفع کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن