استانی

بارگیری به قصد قاچاق/صدور رای محکومیت سنگین برای قاچاقچیان کالا

کد خبر : 1576

شعبه تعزیرات حکومت مشهد متهمین یک پرونده قاچاق  کالا را به پرداخت جزای نقدی سنگین محکوم نمود.

به گزارش صبح مشهد حمید رضا کریم از صدور رای محکومیت برای متخلفین یک پرونده خبر داد .
مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: بر اساس اعلام جرم گمرک لطف آباد مبنی وقوع تخلف قاچاق کالا توسط یک شرکت حمل و نقل موضوع در دستور کار شعب تعزیرات حکومتی استان قرار گرفت.
وی ادامه : در مراحل تحقیقات اولیه مشخص شد دو دستگاه کامیون حامل انواع پوشاک ، البسه و کفش متعلق به یک شرکت حمل و نقل پس از بارگیری این محموله از گمرک لطف آباد متعهد به تحویل کالاها به گمرک پیرانشهر شدند که متاسفانه با تبانی و اقدامات از پیش تعیین شده و با هماهنگی این محموله به جای تحویل به گمرک مقصد به منظور خروج از کشور از تهران و شهرستان رباط کریم سر در آوره که این خود مصداق بارز قاچاق کالاست.
کریم ادامه داد: شعبه هشتم تعزیرات حکومتی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز پس از احضار متهمین و انجام تحقیقات لازم در اینخصوص تخلف و بزه انتسابی را وارد دانسته و بنا بر اعلام جرم گمرک و همچنین نحوه دفاعیات بلا وجه متهمین در مراحل رسیدگی اقدام به صدور رای محکومیت برای آنان نمود.
وی افزود:این شعبه متهمین موصوف را که سه نفر بودند را به پرداخت مبلغ ۲۲ میلیاردو ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم نمود.که این رای بارها مورد اعتراض متهمین قرار گرفت لکن نهایتاً با تایید رای توسط شعبه عالی تجدی نظر سازمان تعزیرات حکومتی قطعیت یافته و هم اکنون در اجرای احکام تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی در حال اجراست.

منبع: روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن