اجتماعیاسلاید شوستون اصلیپربازدیدترین ها

جشنواره غذا ویژه فرزندان موسسه پرتو مهر امام رضا (ع) برگزار می گردد

کد خبر : 1579

دست های مهربان و قلب های مالامال از عشق خدمت به هم نوع گویا خواب و قرار ندارند و این بار قرار است در مسابقه نوع دوستی خیرین، یک بار دیگر فرزندان ایران زمین در مؤسسه خیریه پرتو مهر امام رضا علیه السلام طوس با تحفه لقمه مهربانی،میزبان جامعه خیرین و نیک اندیشان شهر بهشت باشند.
به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد و به نقل از روابط عمومی موسسه، دومین جشنواره غذاهای ایرانی با حمایت و همراهی جامعه خیرین و معروف ترین نشان های صنایع غذایی در طلیعه ماه شعبان المعظم در مشهد مقدس برگزار می گردد.
در این جشنواره قرار است علاوه بر ارائه و فروش چندین نوع غذاهای لذیذ و سنتی ایرانی به نفع بچه ها، انواع دسر و ترشیجات هم به معرض فروش گذاشته شود.
گفتنی است جشنواره قبلی خیریه که با شعار یک لقمه مهربانی اوائل اردیبهشت ماه و در شب میلاد با سعادت امیر المومنین علی علیه السلام برگزار شده بود با حضور پرشور مردم و استقبال گرم مسئولین مواجه شد.
همچنین از برنامه های جنبی این جشنواره رونمایی از وب سایت رسمی موسسه خیریه پرتو مهر امام رضا علیه السلام طوس به آدرس اینترنتی www.partoemehr.ir می باشد.
گفتنی است موسسه خیریه پرتو مهر با مدیریت حاج رضا سیدی و همکاری جمعی از خیرین بیش از یک دهه توفیق خدمت به فرزندان بی سرپرست،بد سرپرست و ترخیصی بهزیستی را در کارنامه وزین خود به نمایش گذاشته و بارها از سوی مسئولین و مردم مورد تقدیر واقع شده است.
اطلاعات تکمیلی در مورد زمان و مکان جشنواره غذا به استحضار مردم عزیز خواهد رسید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن