اسلاید شوستون اصلیورزشیپربازدیدترین ها

بازی مرگ و زندگی است/ از خستگی تراکتور استفاده می‌کنیم

کد خبر : 1341

مربی تیم سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان گفت: از خستگی ناشی از حضور در مسابقات آسیایی در ساق بازیکنان تراکتور، استفاده می‌کنیم و برای پیروزی وارد میدان می‌شویم.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد  مرتضی کرمانی‌مقدم در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: با توجه به نتایجی که دیروز به دست آمد و تمامی رقبای ما پیروز شدند، کارمان سخت‌تر از گذشته شده‌ است.به ندرت شاهد اشتباه فردی در بازی‌هایمان بوده‌ایم و متاسفانه مشکلات روحی باعث می‌شود که در دقایق پایانی گل بخوریم.

وی ادامه داد: شاید این‌ها از بی دقتی بوده باشد اما در هر حال وقتی تیم ببازد همه کادر فنی مقصر اعلام می‌شوند. متاسفانه بدشانسی‌ها دست از سر ما بر نداشته‌اند. همیشه در دقیقه ۹۰، ۹۲ گل می خوریم. مثل بازی با سایپا؛ فردا هم همین طور است. چیزی برای از دست دادن نداریم و باید در برابر تراکتورسازی برنده شویم. تراکتورسازی پس از آمدن قلعه نویی بسیار خوب نتیجه گرفته و خدا را شکر که خوب نتیجه گرفته است اما فکر می کنم خستگی تراکتورسازی به دلیل حضور در مسابقات آسیایی می‌تواند به سود ما باشد.

وی در خصوص محرومان و مصدومان سیاه‌جامگان تصریح کرد: افشار را به علت مصدومیت، ۲ بازی است که در اختیار نداریم، عنایتی با وجود مصدومیت جزیی که دارد اما به دستور کاظمی در لیست هجده نفره قرار گرفته تا در صورتی‌ که به وی نیاز داشته‌ باشیم وارد میدان شود. مهدی جعفرپور هم به دلیل اخراج در بازی قبل محروم است.

کرمانی‌مقدم در پاسخ به این سوال که دلیل گل خوردن سیاه‌جامگان در دقایق پایانی به دلیل تحلیل قوای بدنی این تیم است، تصریح کرد: ما مشکل بدنی نداریم. اصلا کاظمی در نیم فصل دوم فشاری به تیم نمی‌آورد و تنها ریکاوری می‌کند. البته منظورم این نیست که هیچ کاری نمی کنیم. اما دیگر با ۱۰ روز تعطیلی مجددا که نباید بدنسازی کرد. ما مربی دروازه بان‌ها هم نداریم. نفستان از جای گرم بلند می‌شود. کاظمی و من و مهدوی با دروازه بان‌ها کار می کنیم. بیشتر تیم ها مشکل مالی دارند اما اگر ما چیزی نمی گوییم به این خاطر است که تیم به مشکل برنخورد.

کرمانی مقدم گفت: الان دیگر وقت تجربه اندوزی نیست و حتی اگر شده، لازم است زیبا بازی نکنیم اما نتیجه بگیریم. ما در بدنسازی تیم نبودیم و بعدا ملحق شدیم. هر چند در اواسط فصل آمدیم اما دیگر نمی شد خیلی تغییرات بدهیم. بدنسازی در ابتدای فصل خیلی مهم است و وقتی می بینیم بازیکنانی بعد از دو بازی، مصدوم می شوند، این نشان دهنده ضعف بدنسازی در ابتدای فصل است. در هر حال بازیکنانی چون علی عسگری و نوری را که آورده‌ایم خیلی خوب کار کرده‌اند.

مربی سیاه جامگان با تاکید براینکه این دیدار مرگ و زندگی برای سیاه‌جامگان است، تصریح کرد: چیزی برای از دست دادن نداریم. ما همیشه استرس سه امتیاز را داشتیم و این مساله ربطی به بازیکن ندارد. این‌ها مربوط به روح و روان بازیکن است. ما در بازی با سایپا در دقیقه ۸۲ پنالتی گرفتیم پس مشکل بدنی نداریم. می‌دانید که تراکتور تیم رو به رشد و بسیار با انضباطی است. کارمان بسیار سخت است اما چون بازیکنان فکر می‌کنند تیم ما سقوط کرده، شاید بدون استرس و راحت‌تر بازی کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن