مشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

نداشتن توجه به مشهد ۲۰۱۷ و بودجه زیارت جای گلایه دارد

کد خبر : 1165

نماینده مردم مشهد در شورای اسلامی با بیان اینکه در لایحه بودجه سال ۹۵، بودجه زیارت پیش‌بینی نشده است، گفت: بی‌توجهی به مشهد ۲۰۱۷ و بودجه زیارت در لایحه بودجه جای گلایه دارد.

  • به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد ، نصرالله پژمانفر اظهار کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بودجه زیارت برگردد، ما ناامید نیستیم. باتوجه به اینکه در مجلس شورای اسلامی از همه شهرها و شهرستان‌ها حضور دارند اگر منافع منطقه‌ای مطرح شود مجاب کردن سایرین سخت می‌شود.وی با اشاره به اینکه منافع حاصل از بودجه زیارت نصیب همه افراد در کل کشور می‌شود، خاطرنشان کرد: کمترین استفاده از بودجه زیارت را مردم مشهد می‌برند، این بودجه صرف زیرساخت‌های اقامتی مانند اقامتگاه‌های ارزان قیمت برای زائران و سایر هزینه‌های زیرساختی می‌شود.نماینده مردم مشهد در شورای اسلامی عنوان کرد: در واقع بودجه هر کشور نشان دهنده نگاه دولت به بخش‌های مختلف است. باید بررسی شود تا ببینیم که اختصاص بودجه زیارت ضرورت دارد یا نه. اگر برای متولیان امر بودجه مسلم شد این بودجه ضرورت دارد، عدم پیش‌بینی آن جفا در حق مردم مشهد است.

    وی تاکید کرد: ایجاد یک فضای زیارتی مناسب با در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای زیارت آسان و بدون دغدغه به نفع همه زائران مشهد و کل مردم است، به ویژه اینکه زائرانی هستند که به علت شرایط مالی توان هزینه کردن ندارند، لذا تامین نیازمندی‌های معنوی به نفع همه مردم است.

منبع : ایسنا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن