اجتماعیاخبار مهم

وقوع ۱۲ حادثه جاده‌ای از شب گذشته تا بامداد امروز در جاده های خراسان رضوی

کد خبر : 19959

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از وقوع ۱۲ حادثه جاده‌ای از شب گذشته تا بامداد امروز به علت بارش باران و لغزندگی جاده‌های سطح استان خبر داد و گفت: این حوادث شامل ۹ مورد واژگونی خودرو و سه مورد برخورد وسایل نقلیه هستند که در مجموع ۴۴ حادثه‌دیده و ۴۰ مصدوم بر جای گذاشته‌اند.
به گزارش صبح مشهد، اسماعیل بهمن‌آبادی از وقوع ۱۲ حادثه جاده‌ای از شب گذشته تا بامداد امروز به علت بارش باران و لغزندگی جاده‌ها خبر داد و گفت: این حوادث که شامل ۹ مورد واژگونی خودرو و سه مورد برخورد وسایل نقلیه هستند و در مجموع این حوادث ۴۴ حادثه‌دیده و ۴۰ مصدوم بر جای گذاشت.
وی افزود: در حادثه برخورد یک دستگاه موتورسیکلت به یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در کیلومتر ۴۵ محور خواف به تربت حیدریه، ۲ نفر دچار حادثه شدند که یک آقای ۲۹ ساله به علت آسیب سر، پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف منتقل شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: برخورد یک دستگاه خودروی زانتیا با یک دستگاه خودروی سواری لیفان در کیلومتر ۸ محور خلیل‌آباد به بردسکن در ساعت ۱۸:۴۲ روز گذشته ۶ حادثه‌دیده به همراه داشت که ۴ نفر از آنان مصدوم شدند و پس از طی مراحل اولیه درمانی، توسط اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند.
بهمن‌آبادی به حادثه دیگری که در کیلومتر ۵۳ محور تربت حیدریه به مشهد رخ داد اشاره کرد و افزود: ساعت ۲۱:۰۵ شب گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری دنا ۲ نفر دچار حادثه شدند که یک خانم ۴۳ ساله بر اثر آسیب دست تحت درمانی سرپایی قرار گرفت.
وی بیان کرد: واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در ۳۱ کیلومتری نیشابور سه نفر دچار حادثه شدند که توسط امدادگران و نجاتگران هلال احمر عملیات رهاسازی صورت پذیرفت و یکی از مصدومان به علت آسیب سر و قفسه سینه توسط امدادگران به بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور منتقل شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در کیلومتر ۳۴ محور سبزوار به بردسکن، گفت: این حادثه پنج مصدوم داشت همگی آنان مورد مداوای سرپایی قرار گرفتند و یک خانم ۴۰ ساله برای سیر تکمیل درمانی به بیمارستان امدادی شهید بهشتی انتقال یافت.
بهمن‌آبادی تشریح کرد: در ساعت ۵:۱۶ بامداد امروز در کیلومتر ۶۵ محور مشهد به سرخس یک دستگاه خودروی نیسان واژگون شد که سه مصدوم بر جای گذاشت که مراحل اولیه درمانی برای آنان صورت پذیرفت.
وی به حادثه دیگری که ساعت ۵:۱۵ بامداد امروز به وقوع پیوست اشاره کرد و افزود: در این حادثه بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری زانتیا در کیلومتر ۶۰ محور سبزوار به نیشابور چهار نفر دچار مصدومیت شدند که اقدامات اولیه درمانی برای آنان صورت پذیرفت.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان، اضافه کرد: این حادثه در کیلومتر ۴۷ محور قوچان به چناران رخ داد که باعث مصدومیت یک دختربچه ۴ ساله، یک خانم ۲۶ ساله و ۲ آقای ۱۳ و ۵۱ ساله شد که این چهار مصدوم پس از انجام مراحل اولیه درمانی، برای انتقال به مرکز درمانی به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند.
بهمن‌آبادی بیان کرد: شب گذشته بر اثر واژگونی یک خودروی سواری پراید ۱۳۱ در کیلومتر ۱۰۰ محور سبزوار به شاهرود سه نفر مصدوم شدند که توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر، عملیات رهاسازی و درمانی سرپایی برای آنان صورت پذیرفت.
وی به حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو در کیلومتر ۴۰ محور رشتخوار به تربت حیدریه اشاره کرد و افزود: طی این حادثه که شب گذشته به وقوع پیوست، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه آمبولانس شبکه بهداشت و درمان سه نفر دچار مصدومیت شدند که با انجام اقدامات اولیه یک آقای ۲۷ ساله و یک خانم ۲۰ ساله به همراه یک پسربچه ۴ ساله توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری تویوتا در کیلومتر ۳۰ محور گناباد به قاین که بامداد امروز رخ داد، ۶ نفر دچار حادثه شدند که پس از رهاسازی افراد محبوس و انجام اقدامات اولیه درمانی، ۲ تن از آنان توسط نیروهای امدادی و چهار مصدوم دیگر توسط اورژانس به بیمارستان بهلول گناباد منتقل شدند.
بهمن‌آبادی با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در ساعت ۲:۳۹ بامداد امروز، اظهار کرد: این حادثه که در کیلومتر ۱۱۰ محور شاهرود به سبزوار به وقوع پیوست سه نفر مصدوم بر جای گذاشت که همگی آنان بر اثر آسیب‌های سر، گردن، ستون فقرات و پا پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن