اخبار مهممشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

آحاد مردم به حضور در سخنرانی نوروزی رهبری در حرم رضوی دعوت شدند

کد خبر : 19884

استاندار خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد و تولیت آستان قدس رضوی با انتشار بیانیه هایی مردم را برای حضور در مراسم سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جوار حرم نورانی امام رضا(ع) در مشهد دعوت کردند.
استاندار خراسان رضوی در بیانیه ای که به همین منظور روز شنبه منتشر شد، نوشت: مردم انقلابی و آزاده ایران اسلامی بهاران رهایی از استبداد، استکبار و استعمار را ۴۰ سال با عزت، سربلندی و سرافرازی طی کرده اند و هم اینک نخستین بهار از آغاز چله دوم انقلاب اسلامی را با وجود همه فشارها و خدعه های زمستان صفتان عالم آغاز کرده و ان شاءلله با ادامه میثاق با خمینی کبیر(ره)، شهدای عزیز و رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف و آرمانهای والایشان استوارتر و امیدوارتر به پیش خواهند رفت.
علیرضا رزم حسینی افزود: از سویی بر ما و همه مسئولان و کارگزاران نظام به عنوان خدمتگذاران این مردم فهیم و بصیر است که مجاهدانه، عاشقانه و خالصانه در جهت رفع مشکلات و موانع آنان به ویژه مقوله رفاه، معیشت و اقتصاد خانوار کوشاتر و مصممتر باشیم و در تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، سراسر تلاش و همت شویم. اکنون که به فضل الهی و برکت وجود مضجع شریف حضرت رضا(ع) آغاز سال جدید را در جوار بارگاه منور رضوی آغاز می کنیم از همه مجاوران و زائران عزیز دعوت می کنم تا در آغازین روز بهار در جوار حرم امام مهربانیها شنوای سخنان گهربار و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشیم.
تولیت آستان قدس رضوی نیز در بیانیه خود به همین منظور آورده است: به سیاق هر سال برای ما اهالی مشهد مقدس و زائران امام رئوف(عل) بهار با رنگ و بوی متفاوتی حلول می ‌کند. میزبانی از رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و بهره گیری از منویات و رهنمودهایشان که در واقع تبیین رویکردها و جهتگیری سالیانه جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام در قبال موضوعات و مسائل پیش رو می‌ باشد، توفیق بزرگی است که خدای متعال به واسطه مجاورت با حضرت علی بن موسی الرضا(ع) نصیب ما کرده است.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی افزود: پیشاپیش با تبریک سال نو به محضر همه ایرانیان عزیز و آرزوی سالی قرین با توفیقات و فتوحات بیشتر برای جامعه اسلامی، از عموم زائران و مجاوران عزیز دعوت می‌ کنم روز پنجشنبه اول فروردین ماه از ساعت ۱۵ در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر گرد هم آییم و از زلال فرمایشات رهبر عزیز انقلاب اسلامی سیراب شویم.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد نیز در بیانیه خود به همین منظور نوشت: عصر پنجشنبه اول فرودین ماه رهبر معظم انقلاب اسلامی با افاضات و کلمات گهربارشان راهبرد یک ساله حرکت انقلاب اسلامی را به ما رهنمود خواهند فرمود.
آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: از همه عزیزان، مردم مشهد، خراسان و شهرستانهای اطراف دعوت می کنم برای بهره مندی از فیوضات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین روز سال ۱۳۹۸ در حرم مطهر رضوی حضور به هم برسانند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن