اخبار مهممشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

مدیرکل صداوسیمای مرکز خراسان رضوی؛ هنرهای تجسمی می تواند الگوی مناسبی از زندگی اسلامی و ایرانی را به ما نشان دهد

کد خبر : 19827

به گزارش صبح مشهد، محسن نصرپور مدیرکل صداوسیمای مرکز خراسان رضوی در دیدار اساتید و هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی استان خراسان رضوی با وی گفت: هنرهای تجسمی می تواند الگوی مناسبی از زندگی اسلامی و ایرانی را به ما نشان دهد. رسالت همه ما و شما به طور عمومی حفظ و حراست از فرهنگ جامعه است و ضروری است هنرمندان هنرهای تجسمی به ارزشهای اسلامی و هنجارهای مثبت جامعه توجه ویژه داشته باشند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خراسان رضوی اضافه کرد: هنرهای تجسمی این قدرت را دارد که الگوی مناسبی باشد برای وحدت در جامعه، که متاسفانه به این نکات کمتر توجه شده است. هنرهای تجسمی در جامعه ما به دلایل مختلف مغفول واقع شده است لذا باید باورها و نگاهها به هنرهای تجسمی تغییر یابد و اصحاب رسانه باید زمینه های بیشتر حضور هنرمندان و هنرشان را در افکار عمومی فراهم کنند.
محسن نصرپور اعلام کرد: طبق آمار سازمان ملی نخبگان بخش قابل توجهی از مفاخر کشور مربوط به مشهد و استان خراسان رضوی است و این خراسان رضوی را به قطب مفاخر ملی مبدل کرده است.
مدیرکل رسانه استانی افزود: تاکنون در معرفی مفاخر مشهد و استان خراسان رضوی ۲۶ برنامه با موضوع هنرهای تجسمی در قالب برنامه «شمسه» در سیمای استانی تولید و پخش شده است. در صدا نیز برنامه های «هنرنامه» و «سرای زندگی» در این ارتباط در حال تولید و پخش است.
گفتنی است در این دیدار هنرمندان و اساتید هنرهای تجسمی مشهد دغدغه ها و نگرانی های خود را در این حوزه با مدیرکل صداوسیمای مرکز خراسان رضوی در میان گذاشتند و متقابلا مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی از آمادگی این مرکز برای تقویت هر چه بیشتر اطلاع رسانی و همکاری در زمینه معرفی هنرهای تجسمی برای نسل جوان و پخش مستندهایی که از زندگی هنرمندان ساخته شده کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن