اجتماعی

همزمان با ایام دهه مبارک فجر؛ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با خانواده شهید “احسان پور” دیدار کرد

کد خبر : 19566

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی به مناسبت ایام دهه مبارک فجر در راس هیئتی به دیدار خانواده شهدا رفت.
به گزارش صبح مشهد، سرهنگ “محسن رجب زاده ” معاون نیروی انسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت : سردار “جان نثار” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با خانواده شهید “احسان پور” دیدار و گفتگو کرد.
سردار “جان نثار” در ابتدا دیدار با خانواده شهید “احسان پور ” ضمن تبریک ایام دهه مبارکه فجر یاد و خاطره این شهیدان گرامی را مقدس دانست و اظهار داشت: دیدار با خانواده شهداء‌ یک توفیق الهی است چرا که عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهداست.
حجت الاسلام و المسلمین “رامیار ” رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه این گزارش فرمودند : به تعبیر حضرت امام (ره) شهدا چشم و چراغ این ملت هستند ، هر وقت محضر خانواده شهدای مرزبانی میرسیم ، احساس آرامش به ما دست می دهد . ما مدیون خانواده شهدای مرزبانی هستیم . یقین بدانید که در این پازل تامین امنیت که کشور ما دارد فرزند شما سهم به سزایی داشته است . مدافعان وطن سند افتخاری هستند برای خانواده شهدا.
وی در ادامه افزود : یکی از دلایل قوی و محکمی که امروز این نظام را با تمام سختی ها، مشکلات و دشمنانش نگه داشته است همین روحیه خوب خانواده شهدا است. این امنیتی که امروز وجود دارد بخش اعظم آن به برکت نیروهای نظامی و همراهی خانواده های شهدا با ولایت فقیه است.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین “رامیار ” به روایتی از پیامبر اکرم (ص) که می فرمایند : بالاتر از شهادت در راه خدا ، نیکی و خوبی نیست، اشاره کردند.
گفتنی است سرباز شهید “احسان پور” در حادثه تروریستی پاسگاه مرزی شمسر هنگ سراوان به شهادت رسید، ضمن اینکه لوح یاد بود و هدیه ای از سوی سردار فرمانده مرزبانی استان به خانواده گرانقدر شهید اهدا گردید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن