اجتماعی

پلیس برای دستگیری سارق فراری در مشهد مجبور به شلیک شد

کد خبر : 19552

 فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیراندازی صورت گرفته در بلوار توس این شهر برای دستگیری یکی از عاملان اصلی سرقت خودرو بود.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل از سرهنگ اکبر آقابیگی گزارش داد: دیشب تیمهای دایره تجسس کلانتری آبکوه مشهد در پیگیری پرونده سرقتهای سریالی خودرو به سرنخهایی از شناسایی یکی از عاملان اصلی سرقتها دست یافتند.
وی گفت: متهم پس از سرقت یک دستگاه خودرو پراید از منطقه سیدی در بلوار توس شناسایی و بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت زیاد از محل متواری شد لذا ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کردند.
فرمانده انتظامی مشهد افزود: پس از طی مسافتی خودروی فراری توسط پلیس متوقف و متهم ۲۷ ساله که به موادمخدر صنعتی اعتیاد دارد دستگیر شد.

* دستگیری مامور قلابی
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز از دستگیری یک مامورنما خبر داد و افزود: متهم مامورنما به شیوه حیله گرانه از شهروندان کلاهبرداری کرده بود.
سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: این فرد با سوءاستفاده از لباس نظامی به فروشندگان تبلت و گوشیهای تلفن همراه مراجعه و پس از خرید از طریق نرم افزار یک پیامک برای فروشندگان با محتوای’ ارسال مبلغ طی روال بانکی پس از ۲۴ ساعت به حساب شما واریز خواهد شد’ کالا را تحویل و با عجله محل را ترک می کرد.
وی ادامه داد: متهم ۳۰ ساله که دارای چندین فقره سابقه کیفری کلاهبرداری، حمل مواد مخدر و سرقت بود دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه اسلحه کمری قلابی و چند دستگاه تلفن همراه قلابی کشف شد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن