اجتماعی

مژده لواسانی مجری صدا و سیما عنوان کرد؛ مشهد جزو بهترین های جشنواره فیلم فجر است

کد خبر : 19523

مجری صدا و سیما گفت: اینکه جشنواره فجر در سراسر ایران برگزار می‌شود و پایگاه صرفا پایتختی ندارد، رخدادی بسیار عالی است و مشهد نیز همواره جزو بهترین ها در این حوزه بوده است.
به گزارش صبح مشهد، شانزدهمین جشنواره فجر مشهد در چندین سینمای مشهد برپا شد که مژده لواسانی میهمان اولین روز این جشنواره در پردیس سینمایی اطلس بود.
مژده لواسانی، مجری صدا و سیما در حاشیه برگزاری اولین روز جشنواره فجر در پردیس سینمایی اطلس اظهار کرد: جشواره فجر یکی از بهترین اتفاق های سینمای ایران است که برگزاری آن در شهر های مختلف به جذابیت آن اضافه کرده است.
وی افزود: اینکه جشنواره فجر در سراسر ایران برگزار می‌شود و پایگاه صرفا پایتختی ندارد، رخدادی بسیار عالی است و مشهد نیز همواره جزو بهترین ها در این حوزه بوده است.
مجری صدا و سیما بیان کرد: امسال نیز جشنواره فجر به طور جدی در پردیس اطلس و سایر سینما ها در حال پیگیری است و امیدواریم مردم نیز مانند همیشه استقبال خوبی از این جشنواره داشته باشند.
لواسانی در خصوص پردیس سینمایی اطلس نیز عنوان کرد: وجود همه پارامتر های تکمیل کننده در این پردیس یک کار فوق العاده است، همچنین فضا سازی و دغدغه فرهنگی برای خانواده ها و کودکان بسیار مناسب می‌باشد.
وی ادامه داد: وجود سینمای اختصاصی برای کودک با محیط و فیلم های کودکانه یک امر بسیار مناسب است که تاکنون در ایران مشاهده نکرده بودم و در نوع خود بی نظیر است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن