زندگیورزشی

خانم دکتر ورشویی، مدیر مرکز درمانی رضا (ع ) در همایش بزرگ دوچرخه سواری مشهد تاکید کرد؛ بهترین راه پیشگیری از سرطان، تغییر سبک زندگی است

کد خبر : 19474

همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت ،آغاز دهه فجر و روز جهانی مبارزه با سرطان صبح امروز در مشهد برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد، دکتر فاطمه ورشویی، مدیر مرکز درمانی رضا ( ع ) وابسته به انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد در این همایش با بیان اینکه پیشگری بهتر از درمان است، گفت: بهترین راه برای جلوگیری از سرطان، تغییر سبک زندگی مردم در ایران و دنیا می‌باشد و در این راستا، انجمن در سال جدید بر روی شعار زندگی سالم، بدن سالم تمرکز کرده و قدم بر می‌دارد.
وی ادامه داد: برگزاری این نوع همایش ها و مبحث دوچرخه سواری میتواند در تغییر سبک زندگی به طرز مناسبی موثر واقع شود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی٬ هم در گفتگو با صبح مشهد با بیان این که یکی از مهم ترین وظایف هیئت، معرفی دوچرخه به‌عنوان یک وسیله حمل و نقل عمومی است، افزود: برگزاری این نوع همایش ها، کمک شایانی در خصوص تاکید بر این مسئله خواهند کرد.

مهدی روز بهانه ادامه داد: همایش بزرگ دوچرخه سواری با مشارکت انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد، شهرداری منطقه ۱۰ و هیئت دوچرخه سواری استان خراسان رضوی، آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد، حوزه مقاومت بسیج یاسر و با شعار ورزش بیشتر، جسم سالم تر در مشهد برگزار شد.

وی افزود: ۳۰۰ دوچرخه سوار از خیابان اندیشه ۶۸، بوستان نیلوفر آبی، حرکت خود را شروع و مسیر ۵ کیلومتری را تا شریعتی ۴۵ ( محل ساخت بیمارستان انکولوژی ناظران ) رکاب زدند.

گفتنی است در پایان این همایش، قرعه کشی ۱۰ دستگاه دوچرخه و جوایز دیگر انجام شد.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن