ورزشی

رئیس هیات جودو، جوجیتسو وکوراش استان خبرداد؛ کسب ۵مدال توسط جودوکاران خراسان رضوی در رقابتهای بزرگسالان کشور

کد خبر : 19486

رئیس هیات جودو، جوجیتسو وکوراش خراسان رضوی از کسب ۵مدال رنگارنگ توسط جودوکاران خراسان رضوی در رقابتهای بزرگسالان کشور در زنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هیات جودو، جوجیتسو وکوراش خراسان رضوی، حسین محمودی گفت: چهل و سومین دوره رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور روز گذشته به میزبانی استان زنجان پایان یافت.

وی افزود: تیم جودو بزرگسالان خراسان رضوی که با هدایت محمد گروهی و محمد رضا سمیعی به ترتیب به عنوان سرمربی و سرپرست در رقابتهای قهرمانی کشور شرکت کرده بود، موفق به کسب یک مدال ارزشمند نقره و ۴ مدال برنز شد.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو وکوراش خراسان رضوی با اشاره به مدال نقره وحید جدی جودو کار وزن ۷۳ کیلوگرم استان، گفت: امین کامیابی در وزن ۸۱ کیلوگرم، علی پرهیزگار و جلال محجوب به صورت مشترک در وزن منهای ۱۰۰ کیلو و فرزین شاهباز در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم نیز مدال های برنز قهرمانی بزرگسالان کشور را کسب کردند،

وی ادامه داد: آرمین بندار و حامد باقری نیا جودوکار جوان اوزان ۶۶ و ۹۰ کیلوگرم استان نیز مقام پنجم قهرمانی بزرگسالان کشور را بدست آورد.

وی با اشاره به جوان سازی تیم جودو بزرگسالان استان در این رقابتها، عنوان کرد: نمایندگان آینده دار استان که در رده های سنی جوانان و نوجوانان کشور عملکرد درخشانی را در این سالها داشتند در بخش تیمی رقابتها قهرمانی بزرگسالان در زنجان نیز مقام پنجم کشور را بدست آوردند.

محمودی خاطر نشان کرد: داوود دهقان و حمید علیزاده از داوران برجسته و بین المللی خراسان رضوی نیز به عنوان داور جهت رقابتهای قهرمانی جودو بزرگسالان کشور قضاوت کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن